سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

سقف متحرک چه کاربردی دارد

سقف متحرک

سقف متحرک از لحاظ اجرایی به سقف ثابت شباهت زیادی دارد و تنها تفاوت سقف متحرک نسبت به سقف ثابت در متحرک و جابجایی این سقف ها می باشد سقف متحرک بر روی بلبرینگ و روی ریلی که ثابت است قابل اجرا می باشد جابجایی سقف متحرک توسط ریموت یا بصورت دستی انجام می گیرد. در مواقع ضروری سقف قابلیت باز و بسته شدن را دارد. سقف متحرک یا بصورت یکجا و یا بصورت چند تکه قابلیت جابجا شدن را داراست در صورت چند تکه بودن به چند قسمت تقسیم شده و به صورت آنتنی  داخل هم رفته و قابل جمع شدن می باشد .  از ویژگی آن می توان به عایق و آب بند بودن ان اشاره کرد.

سقف متحرک یکی از جدیدترین پوشش ها برای مسقف کردن سقف حیاط خلوت می باشد این سقف در شرایط آب و هوایی چون بارش برف و بارن و یا در مقابل آفتاب دارای مقاومت بالایی می باشد .در بعضی موارد برای روشنایی فضای داخل حیاط خلوت چراغ هایی در زیر سقف نصب می گردد. تنوع آب و هوایی در مناطق مختلف سبب شده که در هر منطقه از پوشش های مناسب با آن آب و هوا استفاده شود. یکی از این پوششها سقف متحرک می باشد  علاوه بر اینکه فضای داخل حیاط خلوت را  را زیبا می سازد، می توان از آب و هوای آن منطقه نیز استفاده کرد. سقف متحرک که یکی از انواع سقف برقی است  از صفحات فلزی عایق شده ، شیشه، صفحات پلکسی و . . . ساخته می شود.

از موارد کاربرد سقف متحرک می توان به پوشش نورگیر حیاط خلوت ، پوشش سقف پاسیو، پوشش سقف استخر و … اشاره کرد. سقف متحرک با سایبان برقی درابعاد و  اندازه تفاوت دارد برای پوشش فضای وسیع استفاده از سیستم سقف پاسیو متحرک راهکار مناسبی می باشد.

سقف متحرک پارچه ای چیست؟

سقف متحرک پارچه ای از یک پوشش پارچه ای و آلومینیومی تشکیل شده است که در روی یک ریل در حرکت می باشد. سقف متحرک در دو حالت اتوماتیک و مکانیکی وجود دارد .

سقف متحرک پارچه ای: بصورت اتوماتیک با نصب یک موتور به حرکت در آمده و با وجود ریموت کار کنترل و عمل باز و بسته شدن سقف انجام می گیرد.

سقف متحرک چادری بصورت مکانیکی که هدف آن کاهش هزینه بوده و کار جمع شدن سقف بوسیله دست صورت می گیرد.

برای مشاهده مطالب بیشتر اینجا کلیک نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.