سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

تعریف سقف متحرک پارچه ای و کاربرد آن

تعریف سقف متحرک

سقف متحرک جز سقف برقی به حساب می آید این سقف دارای انواع متفاوتی می باشد  سقف متحرک با توجه به تنوع آب و هوای در  مناطق مختلف و با توجه به تکنولوژی آن منطقه مورد استفاده قرار می گیرد. این سقف دارای زیبایی  خاصی بوده و در آب و هوای مختلف کاربرد دارد. سقف متحرک به دو گروه متحرک و ثابت تقسیم بندی می شود.

سقف متحرک پارچه ای

سقف پارچه ای بصورت پیش ساخته بوده و زمان اجرای آن کمتر می باشد. وزن پارچه  سبک بوده و به پروفایل های بزرگ نیاز ندارد. پروفایلی که در این سقف بکار می رود از جنس آلومینیوم می باشد.  سقف متحرک پارچه ای بصورت اتوماتیک بوده که  موتور باعث حرکت این سقف می شود و عمل جمع شدن و بسته شدن آن بوسیله ریموت ، قابل کنترل می باشد. سقف متحرک از یک  پارچه و آلومینیوم تشکیل شده است که قابل حرکت بر روی یک ریل می باشد. موادی که در ساخت این سقف کاربرد دارد پارچه پی وی سی بوده که دارای کارایی بهتر بوده و نقش عایق آب را ایفا می کند در عین حال دارای وزن سبک می باشد .

تعریف سقف متحرک پارچه ای

 سقف متحرک پارچه ای چه کاربردی دارد؟

سقف متحرک پارچه ای در مکان های مختلف کاربرد دارد این سقف بصورت متحرک و ثابت بوده این سقف مانند سایه بانی بوده که در برابر ریزش های جوی و تابش مستقیم آفتاب کاربرد دارد. ازمهمترین  کاربرد آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پوشش سقف حیاط خلوت

ایجاد مکان و فضای زیبا و دلچسب برای استراحت در کنار خانواده و محافظت و تمیز نگه داشتن حیاط خلوت بسیارمفید می باشد و با بستن و جمع کردن سقف پارچه ای می توان شب پرستاره را نظاره کرد. ، تنها گزینه پوشش سقف حیاط خلوت طبقه هم کف،  سقف حیاط خلوت با نورگیر حبابی ، میباشد و از ورق پلی کربنات میتوان برای پوشش از پشت بام استفاده کرد سقف ها پارچه ای  از مزاحمت نور جلوگیری می کند و در عین حال مانع از  اختلالی در تهویه هوای در پاسیو می شود پارچه ای مورد استفاده در سقف حیاط خلوت می تواند مناسب با دکوراسیون داخلی فضای خانه باشد، تا هماهنگی بیشتری را در فضا مشاهده شود.

پوشش استخر با فضای باز

سقف پارچه ای با توجه به ویژگی هایی که دارد موجب  تمیز نگه داشتن فضای استخر و جلوگیری از آلوده شدن محیط اطراف استخر کاربرد دارد.

سقف و پوشش کافه ها

این سقف به دلیل ممانعت از تابش آفتاب و بارش برف و باران از سقف های مورد علاقه مشتری می باشد که در مواقعی که فضای کافه باز باشد و یا در مواقعی که فضای جلوی کافه قابل استفاده باشد کاربرد دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.