سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

سقف حیاط خلوت در تهران

پوشش سقف حیاط خلوت که بعنوان تامین کننده نور ساختمان ها در روز کاربرد دارد نیز در سال های اخیر مخصوصا درکشور ما ایران که قیمت انرژی افزایش یافته اهمیت زیادی پیدا کرده است. پوشش سقف حیاط خلوت به روشهای جدید صورت میگیرد امروزه از مهمترین مسائل در ساختمان استفاده از فضای مفید در آپارتمان ها می باشد. که شرکت سارین پوش این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده است. سقف حیاط خلوت در تهران به عنوان سقف نورگیر برای طبقات همکف و فضاهای حیاط خلوت و پاسیو استفاده میشود که بنا بر قیمت و کیفیت از بخش های مختلفی برخوردار است.

هزینه سقف حیاط خلوت در تهران

قیمت سقف حیاط خلوت درتهران بستگی به نوع کار ، جنس استفاده شده ، مقدار مصالح استفاده شده ، نوع پروژه به لحاظ سختی و وسعت کار و طرحی که مشتری مد نظر دارد میتواند قیمت بالایی را در بر داشته باشد.

سقف حیاط خلوت در تهران طبق تحقیقات انجام شده از پنجاه هزارتومان تا دو میلیون و پانصد هزار تومان قیمت گذاری شده است اما قیمت توافق شده مشتری با کارفرما بر خی اوقات مشتری بصورت تمام و کمال مبلغ توافقی را همان ابتدا کار تسویه میکند ولی برخی دیگر پنجاه درصد مبلغ را اول کار و پنجاه درصد دیگر را بعد از اتمام کار تسویه میکنند که بستگی به توافق انجام شده میان آن دو دارد. و قیمت نهایی و دقیق بعد از بازدید گفته میشود.

شاخص هایی که برای کیفیت و بازدهی سقف حیاط خلوت در تهران در نظر گرفته میشود

– آببندی کامل

– مقاومت شیمیایی و فیزیکی

– ثبات رنگی

– عایق حرارت

– میزان گارانتی

و ….

کیفیت و بازدهی سقف حیاط خلوت در تهران

شاید بگویید که کیفیت یک چیز نسبی است ولی سقف حیاط خلوت نیز مانند هر محصول دیگری علاوه بر قیمت بحث کیفیت نیز برقرار است اما اینکه شاخص های کیفیت که برای سقف حیاط خلوت در تهران چگونه و چه چیزی باشد توسط خود مشتری و کارفرما باهم به توافق میرسند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.