سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

سقف کاذب پاسیو

پوشش سقف پاسیو و یا نورگیری که در طبقه اول پاسیو یا حیاط خلوت  است در صورتی که در اختیار یکی از واحدها باشد و دیگر واحدها امکان عبور ومرور در آن را نداشته باشند اگر تا ارتفاع مجاز به صورتی که مزاحمتی برای طبقات بالای پاسیو ایجاد ننماید هیچگونه منع قانونی از طرف شهرداری نخواهد داشت.

برای  پوشش سقف پاسیو استفاده از ورق های پلی کربنات ارزان تر و کم هزینه تر می باشد و بصورت  تخت و شیب دار اجرا می شود . مقدار شیب به اندازه ای باشد که آب باران روی سقف را تا کف شور هدایت کند . در واقع یکی از کم هزینه ترین راه های پوشاندن سقف پاسیو توسط شرکت سارین پوش استفاده از ورق های پلی کربنات می باشد که به صورت شیب دار اجرا می شود.

قیمت پوشش سقف پاسیو بستگی به متراژ سقف پاسیو ، شرایط جوی و آب و هوایی منطقه ، سلیقه مشتری و هزینه انجام شده از پلی کربنات دو جداره یا چند جداره استفاده می شود ، می باشد . طبیعتا هر چه ضخامت ورق و تعداد لایه های ورق پلی کربنات بیشتر شود استحکام و هزینه بیشتری را دارست . ولی عمدتا برای سقف پاسیو طبقه اول در منطقه تهران پلی کربنات دو جداره داری استحکام مورد قبول و هزینه نرمالی می باشد .

سقف پاسیو فضاهای ناکارآمد محیط زندگی و کار را به یک فضای قابل استفاده بهینه تبدیل میکند. از جمله فضاهای که در بیشتر این مواقع بدون استفاده میماند، سقف پاسیو است. سقف حبابی فضای شما را فضای ایدهآل و کارآمد تبدیل میکند. بهره گیری از نور طبیعی در معماری سنتی و مدرن در اقصی نقاط جهان همواره به عنوان یک عامل حیاطی در طراحی مد نظر بوده است.

بلوک شیشه ای در سقف پاسیو

یکی از مزایای پوشش سقف پاسیو با بلوک شیشه ای این است که اگر زیر پاسیو گلخانه ای ایجاد شود بلوک شیشه ای ها نور را به خوبی از خود عبور داده و نور لازم را برای رشد و نگهداری گیاهان تامین می نماید. سقف پاسیو می تواند در منزل و ساختمان ها بسیار کارآمد باشد و این نوع سقف را می توان از جمله مواردی دانست که بسیار به مصون ماندن خانه از آلودگی ها و ریزش ها و تابش مستقیم نور خورشید کمک می کند.

بلوک شیشه ای شیشه دوجداره ای است که ۸ سانتیمتر ضخامت دارد و از آن می توان در سقف به ویژه سقف پاسیو استفاده نمود ، البته باید ایمنی لازم را در این مورد به خوبی رعایت نمایید ، برای این کار می توانید پس از نصب بلوک شیشه ای در سقف زیر آن را با یک توری که معمولا برای جلوگیری از ورود پشه به داخل اتاق در پنجره نصب می نمایند ، بپوشانید تا در صورتی که بنا بر هر دلیلی یکی از بلوک شیشه ای ها شکست و پایین افتاد ، توری به عنوان محافظ عمل نموده و مانع افتادن شیشه روی افرادی که زیر آن تردد می نمایند ، شود.

نصب بلوک شیشه ای در سقف پاسیو امروزه بسیار رایج و متداول شده است. بلوک شیشه ای نور را به خوبی عبور می دهد و پاسیو و یا حیاط خلوت شما را روشن می سازد.برای نصب شیشه سقف پاسیو خود با ما تماس بگیرید. نصب بلوک شیشه ای در سقف پاسیو ، سقف حیاط خلوت ، نورگیر زیرزمین و نورگیر ساختمان تخصص ماست.

کارشناسان ما چند مزیت از چندین مزایای پوشاندن سقف پاسیو و حیاط خلوت در زیر بیان میکنند:

پیشنهاد نخست سارین پوش کار برای چنین پروژه هایی (طبقه اول) استفاده از نورگیرهای حبابی با اکرولیک است. با تعبیه سیستم بازشو روی نورگیرهای سقفی امکان دسترسی به فضای بالای آنها (برای نظافت) و تهویه و تبادل جریان هوا به آسانی میسر می گردد. این نورگیرها روی سازه های فلزی پروفیل قرار گرفته و با اتصالات مخصوص نصب می گردندپیشنهاد دیگر جهت مسقف کردن چنین مکانهایی استفاده از ورقهای پلی کربنات است که در این صورت همه خواص و خصوصیات نورگیرهای اکرولیک را نخواهد داشت.

۱-  با ایجاد سقف بر روی پاسیو و حیاط خلوت و نصب توری بر روی پنجره ورودی سقف, میتوان از ورود حشرات موذی مانند پشه – مگس – سوسک و غیره … به داخل منزل جلوگیری نمود.

۲- سقف پاسیو و حیاط خلوت به شما امکان یک فضای امن و ارام بدور از دید واحد آپارتمان های طبقات بالا مشرف به پاسیو و حیاط خلوت شما را میدهد.

۳- با نصب سقف پاسیو و حیاط خلوت میتوانید فضای پاسیو عاری از گرد و خاک و غبار محلی و برگ و خاشاک درختان داشته باشید.

4- ایجاد سقف پاسیو و حیاط خلوت این امکان را به شما میدهد. یک اتاق ورزش کاملا خصوصی و مجهز به ادوات ورزشی و بهداشتی داشته باشیدو از ورزش کردن دریک محیط امن و آرام لذت ببرید.


شرکت سارین پوش برای تمامی مشتریان عزیز برنامه ی بازدید و مشاوره ی رایگان را در اسراع وقت فراهم کرده برنامه ریزی و طراحی و آنالیز سقف پاسیو انجام می شود. مهندسان ما در حین ساخت پروژه همواره نظارگره ساخت سازه می باشند.

سقف کاذب کناف-سقف کاذب و انواع آن

سقف کاذب شاخه‌ای از معماری داخلی می باشد که سقف اصلی را می پوشاند و در سطحی پایین از سقف اصلی قرار دارد. این سقف  دارای وزن سبک بوده و بخاطر سبکی دارای امنیت بالایی می باشد و می تواند در برابر حوادثی چون زلزله مقاوم بوده و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.

ویژگی های سقف کاذب

  • عبور تاسیسات الکتریکی و مکانیکی در فضای بین این سقف
  • قرارگیری چراغ ها در سقف
  • طراحی و دیزاین سقف
  • ایجاد نورپردازی
  • ممانعت از عبور صدا در بین طبقات

انواع سقف کاذب

این سقف دارای انواع مختلفی می باشد که بطور عمده به دو دسته زیر تقسیم بندی می شود:

  • سقف  ثابت(پکپارچه)
  • سقف  متحرک(مشبک)

سقف کاذب ثابت خود نیز به  دو دسته تقسیم بندی می شود :

  • سقف ثابت تیپ A وB (سقف ساده)
  • سقف ثابت   دکوراتیو

سقف دکوراتیو دارای سرعت اجزایی بالایی بوده و بیشتر در مکان های تجاری ، اداری و مسکونی کاربرد دارد این سقف خود از دو قسمت زیر سازی و رو سازی تشکیل شده است .و در اشکال هندسی متناسب با سلیقه افراد ساخته می شود از ویژگی این سقف می توان به عایق صدا و آکوستیک بودن آن اشاره کرد.

 

انواع سقف کاذب متحرک

  • سقف متحرک شبکه ای
  • سقف متحرک کلیک

ورق پلی کربنات برای سقف کاذب حیاط خلوت

سقف کاذب حیاط خلوت

نورگیر قوس دار پلی کربنات و سقف کاذب حیاط خلوت یا به اختصار ورق پلی کربنات ، جهت پوشش سقف کاذب حیاط خلوت ، گلخانه ، نورگیر سوله ، مراکز تجاری و اداری ، پوشش سقف استخر و سقف پارکینگ اتومبیل به کار می رود. سازه فلزی این نورگیرها معمولا به صورت قوسی و یا شیبدار میباشد و پوشش روی آن از ورق پلی کربنات برای سقف کاذب حیاط خلوت تخت و چند جداره است. این ورق ها در برابر ضربه بسیار مقاوم بوده تا حدی که از آنها به عنوان ورق های نشکن نام برده می شود.چند جداره بودن این ورق ها باعث ایجاد کانال هایی در ساختار درونی آنها می شود که وجود هوا در بین این کانال ها خاصیت عایق حرارتی و صوتی به آنها می دهد و در نتیجه بهره وری از انرژی افزایش می یابد. ورق های چند جداره پلی کربنات درعین ساختار مستحکم پلیمری به دلیل وجود کانال ها خاصیت قوس پذیری مناسبی دارند. بنابراین این سقف کاذب حیاط خلوت نوع ورق ها دارای خواص فیزیکی , مکانیکی وعایق حرارتی , صوتی عالی بوده که اعتبار قابل ملاحضه آنها در صنعت ساختمان می باشد.

 

مشخصات عمومی ورق های پلی کربنات:

  • تنوع رنگ
  • خود خاموشی و اشتعال ناپذیری
  • عایق صوتی و حرارتی مناسب و وزن سبک
  • مقاوم برضربه تا 250 برابر شیشه های معمولی
  • مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش
  • مقاوم در برابر عوامل شیمیایی خارجی مانند اسیدهای آلی و معدنی

 کاربرد ورق های چند جداره پلی کربنات:

نشکن بودن و انعطاف پذیری و قوس پذیری این محصول باعث شده تا در پوشش بناهای مختلف یک انتخاب ایده آل باشد. از کاربردهای این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نورگیر مراکز تجاری , فروشگا ه های زنجیره ای و منازل مسکونی
  • تامین نور برای ورودی های مترو , ایستگاههای اتوبوس و پوشش پل های عابر
  • پوشش استخر , استادیوم ها و مکان های ورزشی پیاده
  • پوشش گل خانه ها در صنعت کشاورزی
  • پوشش باجه های خود پرداز و کیوسک تلفن
  • پوشش دیواره جهت جلوگیری از دید مستقیم
  • سقف کاذب حیاط خلوت
  • ورق پلی کربنات برای سقف کاذب حیاط خلوت

سقف پلی کربنات نحوه عملکرد خواص شیمیایی

سقف پلی کربنات

نحوه عملکرد خواص شیمیایی سقف پلی کربنات

images (3) images (4)

خواص شیمیایی ورق ها در سقف پلی کربنات :

سقف پلی کربنات مقاومت شیمیایی این ورقها در سقف پلی کربنات مقابل بسیاری از مواد پاک کننده درزگیرها و چسب های موجود در بازار با توجه به نتایج آزمایش های متعدد محرز گردیده است. خواص شیمیایی ورقهای در درجه حرارت اتاق و در مقابل اسیدهای آلی و معدنی ، روغنها و محلول نمکهای خنثی،هیدروکربنهای آلیفاتیک و الکل ها مقاوم می باشد . مقاومت ضربه ای ورق پلی کربنات نیز تا ۲۵۰ برابر شیشه های هم ضخامت با آن است.

ضعف این ورقها در برابر نور خورشید با استفاده از یک لایه پوشش مقاوم دربرابر اشعه ماوراء بنفش به ضخامت ۶۰ الی ۸۰ میکرون برطرف شده است تا آنجایی که از این ورقها به عنوان نورگیر برای مصارف مختلف در فضای آزاد در مقابل نور مستقیم خورشید بدون هیچ مانعی استفاده میگردد.

این ورقها در دونوع مختلف چندجداره و تخت تولید میشود:

ابعاد استاندارد ورقهای پلی کربنات تخت ۳۰۵۰*۲۰۵۰ میلی متر و ضخامت آن ۲ الی ۱۲ میلیمتر میباشد.

ابعاد استاندارد ورقهای پلی کربنات چندجداره  ۶۰۰۰*۲۱۰۰ میلیمتر و ضخامتش  ۱۶ و ۲۰ میلیمترموجود میباشد

مجموعه سارین پوشش ،مجری انواع سقفهای نوین از جمله سقف پاسیو ،سقف حیاط خلوت ،  سقف نورگیر، پوشش خرپا فضایی ، پوشش استخر ، سقف کاذب ، بارانگیر ، اجرای سایبان ، اجرای گلخانه ، سقف متحرک  ،…

طراحی سقف پاسیو/پوشش سقف

طراحی سقف پاسیو و پوشش سقفبرای طراحی و اجرای سقف پاسیو شرکت سارین پوش با تجربه چندین ساله و با اتمام رساندن جند صد پروژه آماده همکاری می باشد .سقف های که توسط شرکت سارین پوش اجرا می شود شامل 5 سال ضمانت و 10 سال پشتیبانی می باشد شرکت سارین پوش برای طراحی سقف پاسیو و دکراتیو کردن فضای پاسیو از کار بازدید رایگان انجام می دهد .

طراحی سقف پاسیو ۰۲۱۴۴۰۲۶۶۰۷شرکت سارین پوشش مجری سقف های سقف حیاط خلوت ، سقف پاسیو ، سقف نورگیر، پوشش خرپا فضایی ، پوشش استخر ، سقف کاذب ، بارانگیر ، اجرای سایبان ، اجرای گلخانه ، اجرای انباری و …

 

 

طراحی سقف پاسیو

امروزه با  توسعه شهر سازی  و ازدحام جمعیت و کمبود مسکن کافی در جامعه شهر نشینی کنونی که موجب  گشته تا فضای محیط زندگی  و کار کوچک و کوچکتر گردد . و ما برآن شده ایم تا بتوانیم فضا های نا کارامد محیط زندگی و کار شما را به یک فضای قابل استفاده بهینه تبدیل کنیم .  از جمله فضا های  که در بیشتر این مواقع بدون استفاده می ماند فضا های  پاسیوها . حیاط خلوت هاست.سیستم پوششی سقف پی آر آی این امکان را یه شما میدهد .  اینگونه فضا ها را در محیط خود به فضای ایده ال و کار آمد تبدیل گردد. سیستم پوششی سقف  پی آر آی   مناسب برای پاسیو ها – حیاط خلوت ها- بالکن – تراس – راهرو های نورگیر  . میباشد .
طراحی سقف پاسیو، ساخت سقف پاسیو و نصب سقف پاسیو . با تجربه چندین ساله