سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

فاکتورهای موثر بر قیمت سقف پاسیو و حیاط خلوت

پوشش سقف پاسیو و حیاط خلوت هزینه بسزایی را در بر ندارد بلکه بسیار آسان و ارزان قیمت خواهد بود که با اینکار نه تنها زیبایی خاصی را به نمای بیرونی منزلتان میدهید بلکه در مقایل بلایای طبیعی محفوظ خواهید بود و حداکثر لذت را چه در روزهای بارانی چه آفتابی و چه برف را خواهید داشت. قیمت پوشش سقف حیاط خلوت و یا پاسیو به موارد متعددی بستگی دارد که در این مقاله سعی داریم به برخی از آنها اشاره کنیم.

اول از همه لازم به ذکر است اغلب برای فروشگاههای بزرگ و طبقات همکف منازل (ساختمان ها) و فضای حیاط خلوت یا پاسیو از ورق پلی کرینات بدلیل مقاوتش که 250 برابر شیشه میباشد ولی همانند شیشه از شفافیت بالایی برخوردار است استفاده میشود اما فاکتورها عبارتند از:

نوع طرحی که برای پوشش سقف مد نظر دارید.

– پوشش سقف حیاط خلوت با ورق پلی کربنات نسبت به پوشش نورگیر حبابی ارزانتر است البته ضخامت و یا وزن پلی کرینات در قیمتش تاثیر دارد ولی اگر دنبال پوشش سقفی ارزانتر از سقف پلی کرینات هستید پوشش های آردواز و شیروانی نیز مناسب میباشد. نورگیر حبابی بیشتر برای طبقات آخر و بدلیل گران بودن برای محیط هایی با متراژ کم مناسب میباشد.

– میزان پشتیبانی

– قیمت پوشش سقف با نورگیر حبابی و یا پلی کربنات به متراژ سقف پاسیو نیز بستگی دارد.

– جنسی که در پوشش سقف استفاده میشود چه پلی کربنات باشد چه نورگیر حبابی اگر مقدار مصرفیشان بیشتر باشد بنابراین مصالح مورد استفاده بیشتر شده و قیمت نیز افزایش پیدا میکند

سارین پوش با بکارگیری تجربه 7 ساله و کادر مجرب مجری سقف پاسیو ارزان قیمت ،سقف حیاط خلوت ارزان ،سقف پشت بام، نورگیر پاسیو ،سقف حیاط خلوت و … می باشد
بازدید رایگان مشاوره و طراحی یکی از خدمات شرکت سارین پوش می باشد که مشتریان محترم قبل از اجرای کار نمونه اجرای کار خود را از روی تصویر ملاحضه بفرماییدتا آشنای کامل از کاری که قرار است برای شان اجرا شود را داشته باشند

پوشش پاسیو پشت بام

وجود فضای زیاد در حیاط خلوت وبالای پشت بام منازل و ادارات ،باعث می شود تا بعضی از افراد نسبت به استفاده بهینه از آن اقدام نمایند،ایجاد پوشش کامل در حیاط و بالای پشت بام مانند ایجاد اتاق ها و فضای قابل استفاده و یا مسقف نمودن آن چه بصورت ثابت و چه به صورت متحرک از پروژه های جالب این شرکت می باشد.اولین حس آن ا ستفاده از فضای غیرقابل استفاده حیاط و بام است ،مثلاً ایجاد یک نمازخانه در حیاط یک اداره یا ایجاد فضای قابل استفاده در بعضی فصول بالای بام خانه(بهار خواب )ویا مثلاً ایجاد اتاق معاینه بیماران در حیاط بیمارستان و یا استفاده از فضای بین دو ساختمان یا دوسوله مجاور بسیار فکر جذابی جهت ایجاد انبار و فضای مانند آن است.طریقه ساخت آن هم طرح موردنظر مشتری به وسیله معمار متخصص ترسیم شده و پس از اصلاح احتمالی به واحد فنی ارسال می شود،در واحد فنی محاسبات فنی آن صورت می گیرد و نقشه های فنی ترسیم می گردد و پس از آن به اکیپ اجرایی جهت اجرا ارسال می گرد.

سقف حیاط خلوت در تهران

پوشش سقف حیاط خلوت که بعنوان تامین کننده نور ساختمان ها در روز کاربرد دارد نیز در سال های اخیر مخصوصا درکشور ما ایران که قیمت انرژی افزایش یافته اهمیت زیادی پیدا کرده است. پوشش سقف حیاط خلوت به روشهای جدید صورت میگیرد امروزه از مهمترین مسائل در ساختمان استفاده از فضای مفید در آپارتمان ها می باشد. که شرکت سارین پوش این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده است. سقف حیاط خلوت در تهران به عنوان سقف نورگیر برای طبقات همکف و فضاهای حیاط خلوت و پاسیو استفاده میشود که بنا بر قیمت و کیفیت از بخش های مختلفی برخوردار است.

هزینه سقف حیاط خلوت در تهران

قیمت سقف حیاط خلوت درتهران بستگی به نوع کار ، جنس استفاده شده ، مقدار مصالح استفاده شده ، نوع پروژه به لحاظ سختی و وسعت کار و طرحی که مشتری مد نظر دارد میتواند قیمت بالایی را در بر داشته باشد.

سقف حیاط خلوت در تهران طبق تحقیقات انجام شده از پنجاه هزارتومان تا دو میلیون و پانصد هزار تومان قیمت گذاری شده است اما قیمت توافق شده مشتری با کارفرما بر خی اوقات مشتری بصورت تمام و کمال مبلغ توافقی را همان ابتدا کار تسویه میکند ولی برخی دیگر پنجاه درصد مبلغ را اول کار و پنجاه درصد دیگر را بعد از اتمام کار تسویه میکنند که بستگی به توافق انجام شده میان آن دو دارد. و قیمت نهایی و دقیق بعد از بازدید گفته میشود.

شاخص هایی که برای کیفیت و بازدهی سقف حیاط خلوت در تهران در نظر گرفته میشود

– آببندی کامل

– مقاومت شیمیایی و فیزیکی

– ثبات رنگی

– عایق حرارت

– میزان گارانتی

و ….

کیفیت و بازدهی سقف حیاط خلوت در تهران

شاید بگویید که کیفیت یک چیز نسبی است ولی سقف حیاط خلوت نیز مانند هر محصول دیگری علاوه بر قیمت بحث کیفیت نیز برقرار است اما اینکه شاخص های کیفیت که برای سقف حیاط خلوت در تهران چگونه و چه چیزی باشد توسط خود مشتری و کارفرما باهم به توافق میرسند

اجرای سقف پاسیو

طراحی و پاسیو یا حیاط خلوت مکانی بدون استفاده در ساختمان ها می باشد. با احداث پوشش مناسب سقف برای حیاط خلوت خود، می توانید از این به بهترین شکل استفاده کنید سقفی است که کاملا آببند بوده و  قابلیت بازو بسته شدن توسط جک های مخصوص را دارا می باشد و همانند پنجره ای سقفی برای شما عمل خواهد کرد که کلیه نورگیری واحد خود را از سقف پاسیو تامین کنید.


پوشاندن سقف حیاط خلوت

برای پاسیو ها می توانید از ترکیب مواد و مصالح مختلف استفاده کنید. امروزه از مهمترین مسایل در ساختمان استفاده از فضای مفید در آپارتمان ها می باشد. مثلا در اجرای سقف پاسیو غرب تهران ترکیب صفحات نیمه شفاف و پروفیل آهن  برای اجرای سقف پاسیو غرب تهران استفاده شده است. این صفحات نیمه شفاف به شما اجازه می دهد تا به روشی مطلوب از نور طبیعی روز استفاده کنید و همینطور استفاده دریپه تهویه هوا ،حال و هوای پاسیوهای خود را عوض کنید.

یکی از راه های عبور دزد به منازل از طریق پاسیو است.که شرکت سارین پوش با طراحی سقف مدل حصاری از عبور دزد پاسیو را غیر ممکن ساخته است .در مدل حصاری شما با یک تیر دو نشان را مورد هدف قرار میدهید یک مسقف کردن پاسیو و دوم عبور دزد را غیر ممکن ساخته اید.

انتقال حرارت و روشنایی در هیچ از پوشش ها بصورت صدرصد نمی باشد.چون مقداری از این حرارت و نور جذب پوشش سقف و یا منعکس می شود. استفاده از نورگیر حبابی شکل، در مقدار و ابعاد گوناگون یکی از ایتم های اصولی برای پوشش سقف پاسیو می باشد.پوشش سقف می تواند بر روی طبقه هم کف برای پوشش نور کافی در آپارتمان ها به اجرا در آید.پوشش سقف می تواند محافظ تراس خلوت باشدو می تواند آن را پاک نگه دارد.

در حال حاضر سارین پوش با دارا بودن مجهزترین ابزارآلات روز و کادر مجرب ، با اجراء و به اتمام رساندن صدها پروژه پوشش سقف پاسیو ،نورگیر، رستوران ، سقف استخر ، سقف کاذب و سقف حیاط گام مهمی را در صنعت ساختمان (پوشش سقف نورگیر ) بر داشته است .

پیشنهاد نخست سارین پوش کار برای پروژه هایی (طبقه اول) و پوشش سقف پاسیو و حیاط خلوت استفاده از نورگیرهای حبابی با اکرولیک است. با تعبیه سیستم بازشو روی نورگیرهای سقفی امکان دسترسی به فضای بالای آنها (برای نظافت) و تهویه و تبادل

جریان هوا به آسانی میسر می گردد. این نورگیرها روی سازه های فلزی پروفیل قرار گرفته و با اتصالات مخصوص نصب می گردندپیشنهاد دیگر جهت مسقف کردن چنین مکانهایی استفاده از ورقهای پلی کربنات است که در این صورت همه خواص و خصوصیات نورگیرهای اکرولیک را نخواهد داشت.

استراکچر استفاده شده در اجرای سقف پاسیو پروفیل آهن ،پوشش پلی کربنات یا حبابی ،چسب خصوص یا ایزوگام ،دریچه تهویه هوا ،جک و غیره استفاده شده است. شرکت سارین پوش مجری انواع سقف های پلی کربنات ،حبابی،سقف پاسیو ،حیاط خلوت ، اجرای سقف پاسیو ،سقف کاذب حیاط خلوت ،نورگیر پشت بام ،اجرای سقف پاسیو در غرب تهران و… میباشد.
قبل از هر اقدامی کارشناسان شرکت از محیط اجرای کار بازدید کاملا رایگان به عمل می آورند بعد از بازدید و طراحی تیم اجرای شروع کار می کنند.

شرکت سارین پوش طراح و مجری سقف حیاط خلوت، سقف پاسیو، سقف نورگیر، مسقف کردن فضا های باز  ، پوشش استخر ، سقف کاذب ، بارانگیر ، اجرای سایبان ، اجرای گلخانه ، اجرای انباری و …

امروزه برای تامین نور و روشنایی  در پاسیو به استفاده ازنورگیر اقدام می کنند در گذشته از شیشه ها استفاده می شد ولی با توجه به خطرات ناشی از شیشه استفاده از نورگیر حبابی مناسب می باشد. انتقال حرارت و روشنایی در هیچ از پوشش ها بصورت صدرصد نمی باشد.چون مقداری از این حرارت و نور جذب پوشش سقف و یا منعکس می شود. استفاده از نورگیر حبابی شکل، در مقدار و ابعاد گوناگون یکی از ایتم های اصولی برای پوشش سقف پاسیو می باشد.پوشش سقف می تواند بر روی طبقه هم کف برای پوشش نور کافی در آپارتمان ها به اجرا در آید.پوشش سقف می تواند محافظ تراس خلوت باشدو می تواند آن را پاک نگه دارد. اگر پاسیو یا حیاط خلوت با مصالح شفاف مسقف شود باید بازشوهای مناسب و کافی جهت تهویه در نظر گرفته شود.
نمونه کار سقف پاسیو بیشتر را میتوان در سایت شرکت سارین پوش مشاهده فرمائید.

قوانین شهرداری درباره سقف پاسیو

قوانین شهرداری درباره پاسیو
نورگیری که در طبقه اول یا همکف ساختمان حیاط خلوت در صورتی که در اختیار یکی از واحدها باشد و دیگر واحدها امکان استفاده ازآن را نداشته باشند
چنانچه تا ارتفاع قانونی (مرز سقف خود)  به صورتی که مزاحمتی برای طبقات بالای حیاط خلوت ایجاد ننماید هیچگونه منع قانونی از طرف شهرداری نداشته ..
سقف های پلی کربنات که به عنوان سقفهای سبک یا کاذب نیز شناخته می شوند. از لحاظ شهرداری منع قانونی تخواهند داشت ولی احداث سقف هایی با سازهایی از
قبیل آجر،تیر آهن،گچ خاک که به سقفهای حیاط خلوت سنگین  معروف می باشند از لحاظ شهرداری و قانون تملک آپارتمانها غیر مجاز بوده و با شخص احداث کننده توسط
از لحاظ قوانین شهرداری در رابطه با سقف پاسیو برخورد خواهد کرد..
در هر صورت بهترین کار برای احداث سقف پاسیو  جلب رضایت و هماهنگی با  دیگر واحد ها می باشد.
سارین پوش
مجری سقف های پاسیو.سقف حیاط خلوت.نورگیر.پوشش گلخانه.سقف حیاط خلوت