سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

سقف پاسیو در تهران

سقف پاسیو در تهران ، شرکت سارین پوش با کادر مجرب و کار آزموده بزرگترین مرکز تخصصی سازنده انواع سقف های ثابت و متحرک مناسب برای پروژه های سقف پاسیو و حیاط خلوت میباشد.

موارد استفاده از سقف پاسیو در تهران

مهمترین قسمتی از منزل که نور بسیاری را به داخل هدایت میکند پاسیو و حیاط خلوت می باشد پوشش سقف نورگیر برای پاسیو اهمیت بسزایی دارد امروزه با پیشرفت ساختمان سازی از نورگیر به عنوان پوششی برای پاسیو ، حیاط خلوت ، استخرها ، سوله ها ، آشپزخانه ها، بیمارستانها و … استفاده میشود که در قدیم برای پوشش این سقف از اسکلت های شیشه ای استفاده می شد.از دیگر مزایا سبک بودن آن بدلیل استفاده از ورق پلی کربنات در ساخت آن است  و اینکه ورق پلی کربنات نسبت به سقف های شیشه ای در دریافت نور خورشید بسیار بهتر عمل میکند. زیرا این سقف ها بسیار شفاف هستند و نور خورشید را بصورت یکنواخت به زیر سقف منتقل میکند. برای نور پردازی فضا هرچقدر هم نور مصنوعی را به محیط ابلاغ کنیم جای نور خورشید را پر نخواهیم کرد. شرکت سارین پوش میتواند یهترین مشاوره را در زمینه سقف پاسیو و حیاط خلوت در اقسا نقاط کشور تقدیم حضور شما کند.

قیمت سقف پاسیو در تهران

میتوان گفت یکی از کم هزیته ترین پوشش سقف برای سقف پاسیو در تهران استفاده از ورق پلی کربنات است که این خودنیز قیمتش بر اساس سلیقه مشتری، یک یا چند جداره بودن و وزن پلی کربنات ، متراژ سقف ،  میزان گارانتی و پشتیبانی شرکت تعیین میشود طبیعی ست هر چه ضخامت ورق و تعداد لایه ها بیشتر باشد قیمت نیز افزایش می یابد. ولی معمولا برای سقف پاسیو طبقه اول در تهران پلی کربنات دو جداره استحکام مورد قبول و هزینه نرمالی را در بر دارد.

پلی کربنات در رنگ های متنوعی عرضه میشود که بستگی به سلیقه مشتری دارد اما با توجه به بیش از 600 پروژه انجام شده توسط شرکت سارین پوش در مورد پاسیو در تهران بیشتر مشتریان ورق پلی کرینات بی رنگ مشجر رو انتخاب میکنند چون هم مانع دید از بیرون میشود و هم نور را به خوبی عبور میدهد

گزینه های مناسب برای پوشش سقف پاسیو

برای انتخاب پوشش سقف حیاط خلوت یا پاسیو و یا فضاهای باز بصورت شفاف و مات ، گزینه های مختلفی همچون سقف پلی کربنات ، سقف پلکسی گلس ، سقف نورگیر حبابی ، سقف شیروانی ، سقف فایبر گلس وجود دارد. اما هرکدام با توجه به خصوصیاتشان برای یک مورد مناسب میباشد که در زیر مورد بررسی قرار گرفته است.

سقفی با قدرت پوشش عالی برای خم ، انحنا  و پیچیدگی ها:  سقف دکوراتیو و منحنی دارای پیچ و خم زیاد برای پوشش  نیم دایره ، گنبد، قوس، اشکال هندسی با تقاطع زیاد نیاز دارید. گزینه مناسب استفاده از سقف پلی کربنات است.

دید شفاف و کامل: سقف و دیوار شفاف مخروطی  و کروی  شکل در بام برای آلاچیق و صرف شام با مهمانان به همراه دید آسمان  نیاز دارید پس از سیستم شیشه چند جداره بصورت منحنی استفاده کنید ولی این نکته را نیز در نظر داشته باشید که شیشه منحنی برای تشکیل استوانه و کره بسیار گران قیمت است. اما از سقف پلکس گلس شفاف نیز میشود استفاده کرد که در صورت استفاده پنلهای تخت پلکسی گلس شفاف برای ایجاد دیوار و سقف به صورت استوانه و کروی به کار برده میشود.

سقفی دکوراتیو و با تنوع بسیار زیاد در رنگ پانلها : سقفی با مجموعه ای از پانلهای دکوراتیو با تنوع رنگی بالا برای کاربردهای خاص مثل: ورودی تالار عروسی و یا نگارخانه، نیاز دارید پیشنهاد اول پوشش سقف پلی گلس که تنوع رنگی بسیار زیادی دارد. و پیشنهاد بعدی نورگیر حبابی که تنوع رنگی نسبتا زیادی دارد ولی برای کارهای بزرگ گران است.

 دارا بودن پنجره طبیعی و عایق بندی رطوبتی: سقف دارای پنجره برای تهویه طبیعی باشد و از طرفی آب بندی آن در تعداد زیاد باز و یسته شدن روزانه به هم نخورد. در این مورد پیشنهاد اول استفاده از نورگیر حبابی است چون یک سیستم بازشو دارا میباشد و آببندی بودنش صددرصد است ولی قیمتش گران است. اما گزینه بعدی استفاده از سقف پلی کربنات و پلکسی که پنجره باز شو آن در هنگام نصب ساخته میشود ولی پنجره نورگیر حبابی کارخانه ای است.

سقف موقتی ارزان قیمت و مناسب: سقف فایبر گلاس که با نامهای شیروانی یا ایرانیت پلاستیکی نیز شنیده میشود برای این مورد مناسب است.

مقرون به صرفه ترین  پوشش سقف از تمام جهات : کمترین قیمت در برابر بیشترین خواص برای کاربردهای کلی و پرمصرف پوشش سقف پلی کربنات است که مقداری از پلکسی گرانتر است ولی بیشترین کاربرد را دارد و پیشنهاد بعدی همان پلکسی است ولی به دلایل کاربردهایش برای پوشش فضای داخلی مناسب است ن فضای خارجی.

گرانترین پوشش سقف شفاف و ارزانترین پوشش سقف: گرانترین پوشش سقف نورگیر حبابی و ارزانترین پوشش سقف فایبر گلاس یا شیروانی است.

سقف عایق صوتی:  اگر سقف در مجاورت خیابانهای پر رفتو آمد و شلوغ قرار گرفته است پس سقفی که استفاده میشود به اندازه لازم باید عایق صدا باشد بگونه ای که صدای برخورد باران بصورت خفیف به گوش برسد. سقف پلی کربنات چن جداره چون ارزان است و اگر فضای استفاده شما بزرگ است مناسب است اما سقف نورگیر حبابی چون گران است برای فضاهای کوچک مناسب است.

سقف و دیوار جدا کننده که زرد نشود:  بعد از ده سال مات و کدر نشود . در طول زمان در برابر آفتاب زرد نشود . با شستشو و پولیش کردن ان به حالت تازگی و نو بودن روز اول بازگردد. پیشنهاد اول سقف پلی گلس که در مقابل آفتاب مقاوم بوده و تا 15 سال رنگ ثابتش پاربرجاست و با پولیش هم به حالت تازگی اول باز میگردد. پیشنهاد بعدی سقف پلی کربنات و نورگیر حبابی میباشد.

سقف عایق حرارتی : دمای تنظیم شده در فضای زیر سقف تغییر نکند و هزینه های گرمایشی و سرمایشی کاهش پیدا کند . سقف نورگیر حبابی پیشنهاد اول است ولی به دلیل گران بودنش برای فضای کوچک ، اما برای فضای بزرگ سقف پلی کربنات چند جداره مناسب است.

پوشش سقف حیاط خلوت

پوشش سقف حیاط خلوت: امروزه با زندگی های آپارتمانی شما می توانید با اجرای سقف پاسیو و یا سقف حیاط خلوت یا سقف نورگیر حبابی ، فضایی متفاوت و جدا از سبک آپارتمانی برای خود ایجاد کنید .

سقف حیاط خلوت

پوشش سقف حیاط خلوت یا سقف پاسیو از چند جهت لازم و ضروری به نظر می رسد و به همان اندازه که پوشش سقف حیاط خلوت مهم می باشد ، نحوه و نوع پوشش سقف نیز به همان انداره و یا شاید بیشتر از آن مهم می باشد. پوشش سقف حیاط خلوت در آپارتمانها می تواند روی طبقه همکف یا روی سقف حیاط خلوت آخرین طبقه که تحت عنوان پوشش نورگیر سا ختمان می با شد ، اجرا گردد.

حیاط خلوت به علت باز بودن و ارتباط مستقیم با فضای بیرون در معرض مستقیم بارش برف و باران و گرد و خاک ناشی از باد و طوفان می باشد ، از این رو این قسمت ساختمان همواره محل تجمع گرد و خاک و آشغال می باشد پوشش سقف حیاط خلوت از روی طبقه همکف و یا از روی آخرین طبقه می تواند به عنوان محافظ در تمیز نگه داشتن حیاط خلوت بسیار میسر باشد سقف حیاط خلوت با نورگیر حبابی ، بهترین گزینه پوشش سقف حیاط خلوت طبقه همکف میباشد و برای پو شش پشت بام می توان از ورق پلی کربنات نیز استفاده کرد.

مشخصات عمومی نورگیرهای حبابی جهت پوشش سقف حیاط خلوت

– استحکام کافی در مقابل ضربات ( مقاوم در برابر ضربات تا 10 برابر شیشه).

– عایق رطوبتی 100 % در برابر عوامل جوی مانند برف و باران.

– عایق صوتی مناسب با استفاده از نوع حباب دو جداره جهت صرفه جویی در انرژی و جلوگیری از اتلاف دم.ا

– تنوع رنگ جهت تامین سلیقه گوناگون مشتریان به انواع نورگیر مات و شفاف و رنگی.

– استفاده از بازشو در نورگیرها از زاویه 0 تا 180 درجه توسط یک جک دستی و دسته ی جک جهت تهویه هوا، دسترسی به سطح بیرونی نورگیر حبابی جهت نظافت و تعمیرات احتمالی .

– نورگیرها از دو قسمت پایه از جنس فایبرگلاس مسلح و حباب از جنس ورق اکرولیک که توسط پیچ و مهره به پایه نصب می گردد تشکیل می شوند.

مقاوم در برابر اشعه. آفتاب به دلیل وجود مواد ضد – در ورق های اکرولیک

پوشش سقف حیاط خلوت یا پوشش پاسیو همچنین می تواند مانند عایقی عمل کند که جلوی هدر رفتن انرژی گرمائی و سرمائی را بگیرد زیرا حیاط خلوت بعلت مشرف بودن پنجره ها به آن یکی از قسمت های پرت انرژی ، از آنجا می باشد

 پوشش سقف متحرک حیاط خلوت با نورگیرهای حبابی که توسط تیم تخصصی ما تولید و نصب می گردد دارای گارانتی  شرکتی بوده که شامل آببندی و  شکستن حباب ها می باشد این سقف ها در عین عبور نور طبیعی از آنها مانع دید از طبقات بالایی میشود همچنین این سقف ها از مقاومت بسیار مناسبی در مقابل اثرات جوی و ضربه دارند ضمنا در مقابل آتش مقاوم بوده نمی سوزند

اجرای نورگیر سقف حیاط خلوت

در سقف نورگیر حیاط خلوت از دو دریچه برای تهویه هوا استفاده شده است

4  2 

در برخی از ساختمان ها در طبقه اول فضایی به اسم پاسیو و حیاط خلوت  وجود دارد. این فضا در برخی از این آپارتمان ها بدون استفاده می باشد با نصب نورگیر سقف حیاط خلوت می توان از این فضای بلا استفاده در حد بهتری استفاده کرد پوشش نورگیر موجب تامین نور برای اتاق ها و ساختمان می شود و همچنین  اجرای نورگیر سقف حیاط خلوت مانع از ورود حشرات موذی و گرد و غبار و بارش برف و باران می شود .
معمولا از  پوشش پلی کربنات و نورگیر حبابی در پوشش سقف حیاط خلوت استفاده می شود.از جمله عواملی که بر قیمت پوشش پلی کربنات و نورگیر حبابی تاثیر دارد می توان به جنس ، کیفیت و ابعاد شکل آن اشاره کرد .
از نورگیر حبابی  و  پلی کربنات می توان برای پوشش سقف حیاط خلوت طبقه آخر استفاده کردمعمولا قیمت نورگیر حبابی برای سقف حیاط خلوت گرانتر از پلی کربنات می باشد .استفاده از پلی کربنات برای طبقه های هم کف مقرون به صرفه نبوده و تاثیر چندانی هم ندارد.
نورگیر حبابی برای طبقه هم کف بهترین انتخاب می باشد.زیرا پوشش پلی کربنات با چسب آکواریوم ولی نورگیر حبابی با نوار ایزوگام آبندی می شود.
مقرارت و ضوابطی  که برای نورگیری و یا  حیاط خلوت باید رعایت شود در زیر به اختصار به چند مورد آن اشاره شده است:
ضوابط و مقررات نورگیر برای قطعات که از 200 متر کوچکتر یا مساوی 200 مترمربع می باشد.
حداقل مساحت برای فضاهای اصلی 6%  و حداقل بعد نورگیر 2 m  می باشد. منظور از فضای اصلی اتاق خواب و ناهارخوری و ... می باشد.برای فضای فرعی 3% حداقل بعد نورگیر 2m می باشد.
مقررات و ضوابط نورگیر برای قطعاتی که از 200 مترمربع بزرگتر می باشد.
حداقل نورگیر برای فضای اصلی در قطعات بزرگتر از 200متر مربع 12  متر مربع و حداقلش بعد نورگیر 2m  می باشد.برای فضای فرعی نیز 6 متر مربع و حداقلش بعد نورگیر 2m می باشد .
زمانی که چندضلع نورگیر به حیاط آپارتمان یا ساختمان همسایه منتهی شود دیوارهای منتهی جزء مساحت نورگیر محاسبه می شود .

 

 

موارد استفاده از سقف پاسیو در کرج

سقف پاسیو باید دارای کیفیت و جنس بهتری باشد تا مقاومتش در برابر آسیبها و خطرات بیشتر باشد. لازم به ذکر است که طراحی زیبای سقف پاسیو در کرج بر نمای ظاهری ساختمان تاثیر بسزایی دارد. و با پوشش سقف پاسیو منزل و ساختمان شما عاری از گردو غبار  میشود. مهمترین قسمتی از منزل که نور بسیاری را به داخل هدایت میکند پاسیو و حیاط خلوت می باشد پوشش سقف نورگیر برای پاسیو اهمیت بسزایی دارد امروزه با پیشرفت ساختمان سازی از نورگیر به عنوان پوششی برای پاسیو ، حیاط خلوت ، استخرها ، سوله ها ، آشپزخانه ها، بیمارستانها و … استفاده میشود که در قدیم برای پوشش این سقف از اسکلت های شیشه ای استفاده می شد.

از دیگر مزایا سبک بودن آن بدلیل استفاده از ورق پلی کربنات در ساخت آن است  و اینکه ورق پلی کربنات نسبت به سقف های شیشه ای در دریافت نور خورشید بسیار بهتر عمل میکند. زیرا این سقف ها بسیار شفاف هستند و نور خورشید را بصورت یکنواخت به زیر سقف منتقل میکند. برای نور پردازی فضا هرچقدر هم نور مصنوعی را به محیط ابلاغ کنیم جای نور خورشید را پر نخواهیم کرد. شرکت سارین پوش میتواند یهترین مشاوره را در زمینه سقف پاسیو و حیاط خلوت در اقسا نقاط کشور تقدیم حضور شما کند.

پاسیو در کرج

نصب و اجرای سقف پاسیو در کرج توسط سارین پوش با بیش از دو دهه تجربه در اجرای سقف پاسیو و سقف حیاط خلوت. امروزه در شهرهای بزرگ مثل کرج  بدلیل گران بودن مسکن و کوچک بودن منازل از پوشش سقف پاسیو  به عنوان اتاق نیز میتوان استفاده کرد که با کیفیت ترین و سازگارترین و زیباترین نوع پاسیو که متناسب با سلیقه مشتری باشد میتوان با در نظر گرفتن دکوراسیون منزل و رنگ بندی آن انتخاب نمود با توجه به موارد گفته شده افراد بدنبال کم هزینه ترین سقف برای پوشش پاسیو میباشند که کم هزینه ترین پاسیو ایرانیت میباشد که نور خورشید را عبور نمیده و همچنین در مقابل عوامل جوی بطور کامل آببندی نمیشود ، و کارایی خیلی کمتری نسبت به ورق پلی کربنات و با نورگیر حبابی دارد

قیمت سقف پاسیو در کرج

میتوان گفت یکی از کم هزیته ترین پوشش سقف برای سقف پاسیو در کرج استفاده از ورق پلی کربنات است که این خودنیز قیمتش بر اساس سلیقه مشتری، یک یا چند جداره بودن و وزن پلی کربنات ، متراژ سقف ،  میزان گارانتی و پشتیبانی شرکت تعیین میشود طبیعی ست هر چه ضخامت ورق و تعداد لایه ها بیشتر باشد قیمت نیز افزایش می یابد. ولی معمولا برای سقف پاسیو طبقه اول در کرج پلی کربنات دو جداره استحکام مورد قبول و هزینه نرمالی را در بر دارد.

پلی کربنات در رنگ های متنوعی عرضه میشود که بستگی به سلیقه مشتری دارد اما با توجه به بیش از 600 پروژه انجام شده توسط شرکت سارین پوش در مورد پاسیو بیشتر مشتریان ورق پلی کرینات بی رنگ مشجر رو انتخاب میکنند چون هم مانع دید از بیرون میشود و هم نور را به خوبی عبور میدهد.

سقف پاسیو در کرج