سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

سقف پاسیو چه کاربردی دارد؟

سقف پاسیو باید دارای جنس بهتر و کیفیت مناسب تری باشد تا در برابر خطرات و آسیب های وارد شده مقاومت بیشتری را دارا باشد. سقف پاسیو باید زیبا طراحی شود طراحی زیبا سقف پاسیو بر نمای ساختمان نیز تاثیر به سزایی دارد و موجب اثر مثبت بر روی افراد ساکن ساختمان می شود .

سقف پاسیو موجب پاک ماندن منزل یا ساختمان از آلودگی هایی نظیر گردو غبار می شود و در ساختمان کارامد بوده و تاثیر بهتری برای ساکنان خواهد داشت.

بیشترکاربرد این سقف برای بستن و مسقف کردن  پاسیو می باشد. این سقف علاوه براین که باعث تابش آفتاب می شود در بیشتر موارد از ورود گردو غبارو ریزش های جوی به داخل جلوگیری می کند

پاسیو

نحوه ی اجرای سقف پاسیو

پاسیو فضای در داخل ساختمان می باشد که با استفاده از تهویه مناسب  و نورگیری،  می توان از این فضا در بهترین حد استفاده کرد با داشتن موقعیت خوب این فضا و طراحی براساس سلیقه خود فرد،  چون اضافه کردن آتش دان ، مبلمان ، اجاق گاز و … می توان در این مکان زیبا و دلچسب استراحت کرد.

برای اینکه از پاسیو استفاده مناسبتر و کاربردی تری داشته باشیم باید در شروع کار یک ایده داشته تا براساس این ایده از سقف برای نورگیری پاسیو استفاده کنیم استفاده از نورگیر مناسب که دارای 100 تهویه و آبندی و نورگیر کافی می باشد لازم و ضروری می باشد. در هر یک از انواع پوششها انتقال نور و حرارت بصورت صد درصد اتفاق نمی افتدزیرا  در هر صورت مقداری ازنور ، منعکس شده و یا این که جذب پوشش سقف می گردد. عبور نور مرئی برای پوششها ی مختلف از ۷۸ % تا ۹۳ %در تغییر است . آبندی نورگیر پلی کربنات بوسیله چسب و آبندی نورگیرحبابی بوسیله ایزوگام انجام می گیرد.

سقف پاسیو موجب ایجاد یک سازه ی محکم و بازشو و دارای نور کافی برای فردمی شود . پاسیو براساس آیین نامه جز زیر بنا محسوب نمی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.