سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

نورگیر حبابی واجزا تشکیل دهنده آن برای پوشش سقف حیاط خلوت

امروزه برای تامین نور و روشنایی  در پاسیو به استفاده ازنورگیر اقدام می کنند در گذشته از شیشه ها استفاده می شد ولی با توجه به خطرات ناشی از شیشه استفاده از نورگیر  حبابی مناسب می باشد.

نورگیر  حبابی برای مکان ها و فضاهای مختلفی چون پوشش حیاط خلوت ،پوشش پاسیو و انواع نورگیر های مسکونی کاربرد دارد. به طور کلی کوپل از سه بخش حباب (به حالت محدب) پایه و المانهای اتصال تشکیل شده اند. حباب یا قسمت نور دهنده از جنس ورق های اکرولیک و پایه یا قاب نگهدارنده از جنس الیاف شیشه می باشد.

حباب به وسیله یک اتصال پیچ و مهره ای  آب بند بر روی پایه وصل می گردد.


نورگیر  حبابی در رنگ های مختلف  و اندازه استاندارد تهیه  می شود ولی تنوع مناسب در اندازه و قابلیت نصب تعداد نامحدود این نوع پوشش در کنار همدیگر باعث می شود که در اجرای ابعاد مختلف خللی وارد نشود.

در برخی موارد دو جداره بودن نورگیر  حبابی می تواند به پایه یا حباب و یا هر دو اختصاص یابدکه باعث  می شود تبادل حراراتی در داخل و خارج به حداقل برسد ، در نتیجه در صرفه جویی انرژی و جلوگیری از اتلاف دما نقش به سزایی دارد .

اجزای تشکیل دهنده نورگیر حبابی شامل دو قسمت بنام های طرح ورق اکریلیک تایوانی و طرح فایبر گلاسی می باشد هر یک از این اجزا خود شامل مزایای  می باشد که به هرکدام بطور خلاصه اشاره می کنیم:

نورگیر  حبابی طرح ورق اکریلیک شامل مزایای زیر می باشد:

  • این نورگیر عایق رطوبت بوده و دربرابر ضربه مقاوم می باشد.
  • تا 92 درصد از نور را از خود عبور می دهدو شفافیت بالایی برخوردار می باشد.
  • تنوع رنگی این ورق زیاد بوده و همچنین دربرابر اشعه ماوراء بنفش از مقاومت مناسبی برخوردار می باشد.

نورگیر حبابی طرح فایبر گلاس نیز شامل مزایایی می باشد که می توان به این موارد اشاره کرد:

  • در برابر عوامل شیمیایی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.
  • در برابر عوامل طبیعی چون زلزله دارای مقاومت بالایی می باشد.
  • ضد رطوبت یا عایق رطوبتی می باشد.

 

نورگیر سقف پاسیو

نورگیر سقف پاسیو ، نورگیر به فضای باز در ساختمان اطلاق می شود. در ساختمان های تاریک،  نورگیر امکان تهویه هوا و روشنایی را فراهم می آورد در ساختمان ها برای انعکاس بیشتر نور از بلوک شیشه ای استفاده می شود.نورگیرها در کاهش انرژی الکتریکی  کاربرد دارند همچنین می توان از درون  منظره  ی بیرون را نظاره کرد.

نورگیر سقف پاسیو تاثیر نورگیر بر سلامت و روان افراد

برای طراحی فضای نورگیر نیاز به طراحی مهندسی بوده و این نورگیرهادر طرح های گنبدی، هرمی، ورق پلی کربنات و غیره ارائه می گردد. نورگیر سقف ساختمان بر روان افراد هم در خانه و هم در جامعه تاثیربسزایی دارد در منازلی که نور کمتری دارد در بلند مدت باعث افزایش ابتلا به افسردگی می شود.  .تهیه نورگیردر خانه در بلند مدت بر روان افراد تاثیر مثبتی دارد.

نورگیری از سقف اگر نتوانیم از دیوارهای ساختمان ، به وسیله پنجره ها نور کافی را وارد فضا نماییم، نورگیری از سقف این امکان را فراهم می آورد که نور طبیعی به داخل ساختمان برسد.امروزه در پی ساختمان سازی بی رویه پیمانکاران به استاندارد خانه توجه زیادی نمی کنند با یک ایده می توان پوشش نورگیر سقف را در رابطه با روانشناسی در خانه ارتقا داد.

سقف نورگیر حبابی و سقف نورگیر پلی کربنات

نورگیر حبابی یا نورگیر پلی کربنات از جمله نورگیر هایی است که در پوشش سقف پاسیو یا حیاط خلوت از آن  استفاده می شود. نورگیر های حبابی دارای ۱۸ سایز متفاوت می باشند که با توجه به متراژ پاسیو و هزینه ای که مصرف کننده برای ساخت  پاسیو در نظر گرفته است و تعداد نورگیر حبابی که در پاسیو جا خواهد شد طراحی می شود. مبنای قیمت برای پوشاندن حیاط خلوت متر مربع می باشد رنگ بندی در نورگیر حبابی به هیچ عنوان در قیمت آن تاثیر ندارد.

در بحث قیمت برای احداث سقف پاسیو باید میزان بزرگ یا  کوچک بودن نورگیر را مدنظر قرار دادکه چه بسا در قیمت سقف نورگیر پاسیو سهم مهمی دارد.. به کارگیری نورگیر کوپل به عنوان پوشش سقف حیاط خلوت، استخر، پارکینگ و غیره یکی از روشهای نوین در صنعت ساختمان به شمار می آید. این روش درگذشته به دلیل ایجاد روشهای سنتی  استفاده از شیشه و اسکلت فلزی و خطرساز به دلیل سقوط شیشه و آب بندی نبودن آن باعث شده تا اقدام به تهیه و اجرای این نورگیرها در صنعت ساختمان شود.

نورگیر سقفی بازشونده

این نورگیرها از لحاظ تهویه و تامین نور برای سقف مناسب می باشند. استفاده از شیشه دو جداه در سقف برای عایق گرمایشی مهم می باشد بیشترین اهمیت این نورگیر ها مقاومت آن در برابر باد و باران می باشد. از قابلیت های بازشودوجداره می توان به بی  تفاوت بودن آن در جهت باد اشاره کرد بازشوها در بالای سقف آشپزخانه  و حمام هوای مرطوب را از این فضا تخلیه می کند .

سقف پاسیو متحرک چیست؟

سقف های متحرک ویا سقف اتوماتیک یکی از جدیدترین و مدرن ترین نوع پوشش‌های متحرک می باشد، این نوع سقف ها دارای سازه آلومینیومی و بوسیله پارچه هایی از جنس یو پی وی سی پوشانیده شده اند. این سیستم‌ها به شکلی طراحی شده اند که در شرایط آب و هوایی مختلف مانند برف، باد و تابش آفتاب مقاوم باشند، همچنین امکان تعبیه چراغ در زیر سقف به منظور روشنایی محیط در شب در این سیستم‌ها وجود دارد.

وجه تمایز سازه سقف متحرک با سایبان برقی در اندازه و ابعاد آن می باشد.به عنوان مثال ماکزیمم طول سایبان برقی ۶ متر و ماکزیمم پیش آمدگی سایبان ۳ متر می باشد که این امر در سازه سقف متحرک با محدودیت کمتری مواجه است به این ترتیب بهترین راهکار جهت پوشاندن فضای بزرگی که در اختیار می باشد مجهز کردن فضا به سیستم سقف پاسیو متحرک است.

سقف حیاط خلوت در کرج

پوشش سقف حیاط خلوت از چند جهت لازم و ضروری است و به همان اندازه و یا بیشتر از آن نحوه و نوع پوشش سقف حیاط خلوت مهم میباشد در حال حاضر سارین پوش با دارا بودن مجهزترین ابزار الات روز و کادر مجرب، با اجرا و به اتمام رساندن صدها پروژه پوشش سقف حیاط خلوت ، پاسیو ، سقف اسخر ، سقف نورگیر و سقف کاذب گام مهمی را در صنعت ساختمان یرداشته است.  .

از سقف حیاط خلوت در کرج به عنوان زیر مجموعه ای از سقف نورگیر برای طبقات همکف و فضاهای حیاط خلوت و پاسیو یاد میشود که بنا بر قیمت و کیفییت از رنج های مختلفی برخوردار است

کیفیت سقف حیاط خلوت در کرج

شاید بگویید که کیفیت یک چیز نسبی است ولی سقف حیاط خلوت نیز مانند هر محصول دیگری علاوه بر قیمت بحث کیفیت نیز برقرار است اما اینکه شاخص های کیفیت که برای سقف حیاط خلوت در کرج چگونه است توسط خود مشتری و کارفرما توافقی گفت و گو میشود.

قیمت سقف حیاط خلوت در کرج

قیمت سقف حیاط خلوت کرج با سقف حبابی به متراژ و تعداد نورگیری که به کاربرده میشود و جنس آن بستگی دارد. و قیمت سقف حیاط خلوت با  پلی کربنات به متراژ ، ضخامت ورق و وزن پلی کربنات بستگی دارد. و قیمت نهایی و دقیق بعد از بازدید گفته میشود. قیمت سقف حیاط خلوت در کرج بستگی به نوع کار ، جنس استفاده شده ، مقدار مصالح استفاده شده ، نوع پروژه به لحاظ سختی و وسعت کار و طرحی که مشتری مد نظر دارد میتواند قیمت بالایی را در بر داشته باشد.

سقف حیاط خلوت در کرج طبق تحقیقات انجام شده از پنجاه هزارتومان تا دو میلیون و پانصد هزار تومان قیمت گذاری شده است اما قیمت توافق شده مشتری با کارفرما بر خی اوقات مشتری بصورت کامل مبلغ توافقی را همان ابتدا کار تسویه میکند ولی برخی دیگر پنجاه درصد مبلغ را اول کار و پنجاه درصد دیگر را بعد از اتمام کار تسویه میکنند که بستگی به توافق انجام شده میان مشتری و کار فرما دارد.

شاخص هایی که برای کیفیت سقف حیاط خلوت در کرج مد نظر میباشد :

آببندی کامل –  عایق حرارت – مقاومت شیمیایی و فیزیکی – میزان گارانتی-   ثبات رنگی  و .

توضیحاتی مختصر درباره سقف پاسیو,سقف حیاط خلوت

سقف کاذب حیاط خلوت

توضیحاتی مختصر درباره پوشش سقف پاسیو:
سقف پاسیو شرق تهران و حیاط خلوت معمولا بلا استفاده رها می شوند و فقط از نورگیر آنها استفاده می گردد.میتوان با استفاده از نورگیر سقفی بهترین پوشش سقف پاسیو شرق تهران و  سقف حیاط خلوت را ایجاد نمود. نورگیر های سقفی به دلیل استفاده از پایه فایبر گلاس تا حددود مناسبی عایق گرما و سرما حساب می شوند و همچنین ای نورگیرهای سقفی(نورگیر حبابی) به علت استفاده از ورق اکریلیک (پلی گلاس) میزان امتقال نور بالای نیز دارند که با شاسی کشی مناسب و… حدود 85% نور پاسیو و حیاط خلوط را در اختیار ما می گذارند.
همچنین به علت بازشو بودن نورگیر های حبابی(نورگیر سقفی) ما قابلیت سیرکولیشن مناسب هوا و در صورت نیاز شستشوی این نورگیر های سقفی را داریم. پوشش سقف حیاط خلوت و پوشش سقف پاسیو در شرق تهران یکی از مهمترین عواملی هست که باعث افزایش فضای مسکونی ما می شود.
سقف حیاط خلوت جهت استفاده به عنوان آشپزخانه و….
حیاط خلوت معمولا بلا استفاده رها شده و محل جمع شدن اشغال و… میگردد، اما با استفاده از نورگیر های حبابی میتوان سقف حیاط خلوت و سقف پاسیو شرق تهران را بگونه ای پوشش داد که هم از نور طبیعی بتوان استفاده کرد و هم سیرکولیشن هوا به طور کامل انجام گیرد. و حیاط خلوت را بتوان به عنوان آشپزخانه دوم،اتاق بچه، کتابخانه،گلخانه و …. تبدیل نمود. این نورگیر ها با قابلیت بازشو این فرصت را در اختیار مشتری قرار میدهند که در تمام فصول سال قابلیت شستسوی سقف و سیرکولیشن هوا را بدون نگرانی از خراب شدن آببندی انجام دهند.
پوشش سقف حیاط خلوت و پوشش سقف پاسیو شرق تهران با نورگیر های حبابی شرکت که از بهترین جنس های موجود در کشور می باشد (پایه فایبرگلاس کلاس A و حباب از جنی اکریلیک تایوان)، یکی از خدمات شرکت می باشد.