سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

مطالبی در مورد پوشش پاسیو – سقف پاسیو

بیشتر کاربرد پوشش پاسیو و پوشش نورگیر ها برای مکان ها و فضاهایی چون گلخانه های ساختمانی می باشد.این پوشش ها در رنگ ها و طرح های متفاوتی می باشد در برخی موارد افراد از نورگیر های شفاف استفاده می کنند زیرا نور خورشید برایشان مهم می باشد افراد با توجه به دکوراسیون منزل از مناسبترین پوشش پاسیو بهره می گیرند .

در برخی،  ساختمان ها نور ساختمان از سقف پاسیو تامین می شود بنابراین سقف پاسیو باید دارای بازشویی باشد که از طریق آن به نظافت سقف رسیدگی شود.دو متریال مهم برای سقف پاسیو نورگیرپلی کربنات و نورگیر حبابی می باشد .پاسیو معمولا در اختیار دو یا یک نفر از ساکنین می باشد که برای جلوگیری از بوجود امدن مشکلات برای این افراد استفاده از سقف پاسیو مناسب می باشد.

بعضی از افراد به دنبال استفاده از ارزان ترین پوشش برای سقف پاسیو می باشند که مصالحی مانند ایرانیت و … با وجود هزینه کمتر جلوی نور را می گیرد واین مصالح  آبندی کامل نمی شود .

استفاده از پوشش پلی کربنات برای پوشش پاسیو تا 95 درصد از نور را برای ساکنین فراهم می کنند. پاسیو عبارت است از  فضاهای در  داخل ساختمان که برای تهویه و نورگیری  مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی از عواملی که منجر به افزایش فضای مسکونی شده و از این فضا بعنوان گلخانه ، اتاق بچه ، کتابخانه و … مورد استفاده می شود. در سال اخیر ا پلی کربنات بجای شیشه در صنعت ساختمان سازی برای پوشش سقف پاسیو و خانه های ویلایی و … کاربرد دارد .

ورق های پلی کربنات دارای طرح های زیبا یی برای پوشش پاسیو و حیاط خلوت و … بوده و در اندازه و و انواع گوناگونی تهیه می گردد. پوشش پلی کربنات دارای مزایایی می باشد که به مهمترین ان اشاره می کنیم:

در برابر عوامل  مختلف جوی چون تگرگ و طوفان دارای مقاومت بالایی می باشد در برابر ضربه از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. ورق پلی کربنات نسبت به شیشه وزن کمتری دارد. ورق پلی کربنات دارای خاصیت خود خاموشی می باشد به عبارتی اشتعال ناپذیر می باشد.

ورق پلی کربنات قابل شستشو می باشد و گردو غبار، دود با شستشوی ساده براحتی برطرف می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.