سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

کاربرد سقف متحرک چادری

سقف متحرک چادری در برابر نزولات جوی ، چون برف و باران و طوفان دارای مقاومت کمتری می باشد .به دلیل وزن سنگین برف و طوفان باید این سقف ها در حالت بسته قرار گیرند سقف متحرک چادری نیاز به تجهیزات بیشتری ندارد. از جمله مهمترین کارکردهای سازه ی چادری می توان به ورودی ساختمان ، سایبان کافی شاپ، سفره خانه،  سایبان استخر، مجموعه های تجاری ، پوشش پارکینگ خودرو و پوشش حیاط خلوت اشاره کرد.

سقف متحرک چادری

سقف متحرک چادری یرای کافی شاپ هایی که در فضای باز قرار دارند بسیار کاربرد دارد نحوه ی استفاده از این چادر بصورت جمع شونده می باشد در برخی موارد از چادرها  و سایبان های دایمی برای فضای جلوی کافی شاپ استفاده می شود که در برخی موارد با مقررات شهرداری تعرض دارد.

چون در فصولی از سال که هوا مناسب باشد یا زمانی که آفتاب دارای تابش شدید باشد بنا به درخواست مشتریان در فضای باز مورد پذیرایی قرار می گیرند .  همچنین در طول شب با باز شدن سازه می توان از فضای باز لذت برد.

کاربرد سقف متحرک چادری

از مهمترین کاربردها برا ی استخر هم می توان به ایجاد حریم خصوصی افراد و جلوگیری از کثیف شدن آن اشاره کرد. سازه ی چادری متحرک هم بصورت دستی و هم بصورت اتوماتیک قایل اجرا می باشد.

سایبان برای مجالس عروسی و تالار

از سقف های پارچه ای بازشو برای تالار هایی که دارای باغ می باشد استفاده می شود. دلیل این امراین است که  در فصل گرم سال مراسمشان را در فضای باز سپری کنند و همچنین زمانی که هوا بارانی باشد قابلیت برگذاری مراسم امکان پذیر می باشد.از این رو این سقف یک انتخاب مناسب می باشد تا درهمه ی فصول سال قابل استفاده می باشد.

استفاده از این سازه از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد .

کاریرد سازه های ثایت به دلیل شرایط آب و هوا مناسب نمی باشد بنابراین استفاده ازسازه متحرک دارای اولویت بالایی می باشد.

سقف حیاط خلوت چگونه آب بندی می شود

از مهمترین ویژگی سقف حیاط خلوت عدم نفوذ برف و باران به زیر سقف می باشد از مهمترین روش های پوشش حیاط خلوت می توان به ورق پلی کربنات و نورگیر حبابی اشاره کرد. از مهمترین اولویت برای ساختمان ها،  ورود نور طبیعی می باشد که منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد در گذشته بیشتر از شیشه و آهن برای پوشش سقف حیاط خلوت  استفاده می شد که در سال های اخیر یا توجه به پیشرفت در صنعت و خطراتی که شیشه و آهن داشت از سقف پلی کربنات برای پوشش استخر باز و ویلاها و .. استفاده می شود.


آب بندی بوسیله ورق پلی کربنات

ورق های پلی کربنات بکار رفته شده برای پوشش سقف حیاط خلوت دارای اندازه و ابعاد متفاوت بوده و و در شرایط آب  و هوایی مختلف کاربرد دارد. برای مثال این ورق ها زمانی که خورشید بطور عمود بر زمین می تابد با برگشت دادن گرما باعث خنک تر شدن و تعادل هوا در محیط زیر سقف می گردد.

ورق های پلی کربنات به دو صورت تخت و چند جداره قابل تولید بوده  و در حدود 250 برابر شیشه  در برابر ضربه مقاوم می باشد. با استفاده از یک لایه پوشش مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش ضعف ورق پلی کربنات قابل رفع می باشد و قابلیت استفاده در سایر فضاهای به عنوان نورگیر را دارا می باشد.

توخالی بودن ورق های پلی کربنات منجر به ایجاد سرو صدای زیاد در زمان بارندگی می شود .این سقف با استفاده از یراق آلومینیومی و چسب سیلیکون قابل نصب می باشد . هرچقدر که تعدادلایه ها ورق پلی کربنات  و ضخامت ورق بیشتر باشد هم مقاومت آن بیشتر و هم هزینه آن بیشتر خواهد بود. ورق پلی کربنات هم بصورت متحرک و هم بصورت ثابت قابلیت اجرا دارد . این سقف دارای پنجره برای تهویه هوا بوده و از ویژگی آن می توان به عدم دید اطرافیان از بیرون اشاره کرد.

از مناسب ترین نورگیر ها برای پوشش حیاط خلوت ، پوشش سقف پاسیو ، گلخانه ، استخر و … نورگیر حبابی می باشد .این سقف از مقاومت بیشتری در برابر برخورد اشیا ی با وزن زیاد را دارد قسمت حبابی نورگیر حبابی دارای ابعاد و اندازه متفاوت بوده و از قابلیت های این سیستم می توان به بازشو و متحرک بودن ان اشاره کرد.

سقف جمع شونده پارچه ای چیست؟

سقف جمع شونده پارچه ای با  قابلیت باز و بسته شدن، نورپردازی و … از جمله بهترین گزینه برای پوشش فضای های باز بدون استفاده می باشد. به دلیل عواملی چون هزینه، کمبود فضا و عواملی از این قبیل استفاده از سقف پارچه ای جمع شونده با توجه به مزیت هایی که دارد بهترین پیشنهاد می باشد. این سقف برای تمام فضای های باز بلااستفاده ،بدون کاربری و غیره چون استخر، حیاط خلوت، پاسیو ، رستوران ها و … کاربرد دارد.

سقف پارچه ای جمع شونده با توجه به جدید و مدرن بودن دارای کاربری های متفاوتی می باشد سقف های برقی دارای وزن سبک می باشد و محرک بودن و دوام پارچه ی سقف جمع شونده  از لحاظ اقتصادی ، برای فضاهای باز چون حیاط خلوت و مناطق تجاری بصرفه می باشد.

سقف جمع شونده پارچه ای

این سقف کیفیت فضاهای باز را بالا برده و در طول تمام فصول نیازهای مشتری ها را پاسخگو می باشد این سقف با پوشش دادن سقف حیاط خلوت و استخر و …آن ها  را در برابر بارش های جوی ، تابش مستقیم خورشید و باد و عواملی از این قبیل محافظت می کند  ودر مواقعی که مورد نیاز باشد می تواند حیاط خلوت و پاسیو و فضاهای باز را پوشش بدهد و با باز کردن سقف پارچه ای می توان از هوای بیرون استفاده کرد.

پارچه های pvc  بکار رفته در سقف پارچه ای جمع شوتده در دما های منفی 30 تا مثبت 70 درجه مقاوم می باشد. با توجه به آب و هوای متفاوت در کشور ایران مطابق با شرایط هر منطقه اعم از بارانی و مرطوب تا گرم قابلیت استفاده دارد.

سقف جمع شونده

با اضافه کردن شیشه های متحرک به سقف جمع شونده بعنوان سازه عایق در برابر آب و هوابند عمل می کند. این سقف همچنین به دلیل داشتن نورپردازی ، سقف را از نورپردازی های دیگر بی نیاز می کند.ویژگی سقف جمع شونده عبارتند از:

  • سقف های جمع شونده در برابر زنگ زدگی مقاومت بالایی دارا هستند.
  • در برابر ریزش های جوی مقاوم می باشد.
  • قابلیت تنظیم شیب تا 90 درصد را دارد.
  • از لحاظ شکل ظاهری زیبا بوده و قابلیت فرم پذیری را دارد.
  • با تصب کردن سقف می توان در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.
  • با نصب سقف جمع شونده برای مکان هایی چون حیاط خلوت یا سقف پاسیو می توان یک فضای مناسب برای دور هم بودن ایجاد کرد.