سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

کاربرد سقف متحرک چادری

سقف متحرک چادری در برابر نزولات جوی ، چون برف و باران و طوفان دارای مقاومت کمتری می باشد .به دلیل وزن سنگین برف و طوفان باید این سقف ها در حالت بسته قرار گیرند سقف متحرک چادری نیاز به تجهیزات بیشتری ندارد. از جمله مهمترین کارکردهای سازه ی چادری می توان به ورودی ساختمان ، سایبان کافی شاپ، سفره خانه،  سایبان استخر، مجموعه های تجاری ، پوشش پارکینگ خودرو و پوشش حیاط خلوت اشاره کرد.

سقف متحرک چادری

سقف متحرک چادری یرای کافی شاپ هایی که در فضای باز قرار دارند بسیار کاربرد دارد نحوه ی استفاده از این چادر بصورت جمع شونده می باشد در برخی موارد از چادرها  و سایبان های دایمی برای فضای جلوی کافی شاپ استفاده می شود که در برخی موارد با مقررات شهرداری تعرض دارد.

چون در فصولی از سال که هوا مناسب باشد یا زمانی که آفتاب دارای تابش شدید باشد بنا به درخواست مشتریان در فضای باز مورد پذیرایی قرار می گیرند .  همچنین در طول شب با باز شدن سازه می توان از فضای باز لذت برد.

کاربرد سقف متحرک چادری

از مهمترین کاربردها برا ی استخر هم می توان به ایجاد حریم خصوصی افراد و جلوگیری از کثیف شدن آن اشاره کرد. سازه ی چادری متحرک هم بصورت دستی و هم بصورت اتوماتیک قایل اجرا می باشد.

سایبان برای مجالس عروسی و تالار

از سقف های پارچه ای بازشو برای تالار هایی که دارای باغ می باشد استفاده می شود. دلیل این امراین است که  در فصل گرم سال مراسمشان را در فضای باز سپری کنند و همچنین زمانی که هوا بارانی باشد قابلیت برگذاری مراسم امکان پذیر می باشد.از این رو این سقف یک انتخاب مناسب می باشد تا درهمه ی فصول سال قابل استفاده می باشد.

استفاده از این سازه از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد .

کاریرد سازه های ثایت به دلیل شرایط آب و هوا مناسب نمی باشد بنابراین استفاده ازسازه متحرک دارای اولویت بالایی می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.