سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

سایبان و باران گیر و ویژگی آن

سایبان و باران گیر برای جلوگیری از نفوذ و وارد شدن بارش برف و باران  استفاده میشود که مشکلات حاصل از ریزش را برطرف می کند. از باران گیر و سایبان همچنین در مناطق آفتابی برای ممانعت از تابش آفتاب نیز استفاده می شود.

از سایبان و باران گیر می توان می توان برای پوشش درب و پنجره استفاده کرد. استفاده از طلق های مات قابلیت آفتاب گیری و سایه سازی را را به باران گیر ها می افزاید. با بکار رفتن ورق پلی کربنات و ورق اکرولیک در این پوشش ها، نورگیر ساختمان کم نمی شود.

ساختار باران گیر     

باران گیر ها از دو قسمت تشکیل میشوند :

– از جنس پایه از جنس پلیمر یا آلومینیوم

– ورق از جنس پلی کربنات تک جداره ، دو جداره یا اکرولیک در اندازه و طرح های مختلف

از مزایای باران گیر و سایبان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • باران گیر و سایبان دارای مقاوت بالایی می باشند.
  • این پوشش دارای وزن سبکی می باشد.
  • این پوشش دارای هزینه کمتری بوده و از لحاظ اقتصادی مقرن به صرفه می باشد.
  • نصب و راه اندازی ان با سرعت بالایی امکان پذیر می باشد.
  • در چیدمان کنار هم دارای محدودیت نیستند.
  • ورق های مصرفی این پوشش دارای تنوع رنگی می باشد.
  • جنس پایه از پلیمر پلی آمید بوده و در برابر عوامل آب و هوایی دارای مقاومت بالایی می باشد.
  • زیبایی خاصی در نمای ساختمان ایجاد می کند.

کاربرد باران گیر پنجره

باران گیر ساختمان برای نصب بر بالای ساختمان ، درب ساختمان ،  نصب بر روی کنتور برق و گاز و تاسیسات مشابه و نصب جلوی تراس کاربرد دارد.

سقف کاذب مشبک کناف و اجزای تشکیل دهنده آن

سقف کاذب مشبک کناف:  شبکه های سپری و تایل های سقفی که بوسیله آویز به سقف اصلی متصل می شود سقف کاذب کناف را بوجود می آورد. در درون این شبکه تایل ها بصورت وزنی قرار گرفته اند به دلیل ویژگی های و مزایایی که این سقف در ادارات، فضای آموزشی و تجاری و … دارد و همچنین باتوجه به عایق صوتی و حرارتی بیشتر کاربرد پیدا کرده کرده است.

مزایای سقف کاذب مشبک کناف

  • دسترسی به فضای تاسیساتی در این سقف آسان و راحت می باشد.
  • این سقف ها ازلحاظ ظاهری زیبایی خاصی دارند .
  • نصب سقف کاذب مشبک سریع و آسان انجام می گیرد.
  • در این سقف عملیات مربوط به رنگ آمیزی حذف می شود.
  • نگهداری و تعمیر این سقف ها به سهولت انجام می گیرد.
  • شرایط آکوستیکی فضا در این سقف ها قابل تنظیم می باشد یکی از کاربرد های این سقف استفاده از جذب صوت می باشد.

اجزای سقف کاذب مشبک کناف

نبشی تراز

نبشی تراز در دو نوع ساده و خط سایه می باشد که در فصل مشترک دیوار و سقف به دیوار اتصال یافته و تراز سقف را مشخص می کند.

آویز

از معمولترین آویزها می توان به مفتول گالوانیزه و فنر دوتایی اشاره کرد.

سازه در انقطاع

زمانی که به اجرای درز انقطاع نیاز هست  سازه درز انقطاع مخصوص کاربرد دارد.

گیره تایل

این مورد برای اینکه تایل بطور ثابت در داخل شبکه باقی بماند استفاده می شود.

سازه سپری

این سازه به شکل تی انگلیسی بوده و دارای ویژگی هایی چون سطح زیرین بال که نمای سازه است و … می باشد.

مطالبی در مورد پوشش پاسیو – سقف پاسیو

بیشتر کاربرد پوشش پاسیو و پوشش نورگیر ها برای مکان ها و فضاهایی چون گلخانه های ساختمانی می باشد.این پوشش ها در رنگ ها و طرح های متفاوتی می باشد در برخی موارد افراد از نورگیر های شفاف استفاده می کنند زیرا نور خورشید برایشان مهم می باشد افراد با توجه به دکوراسیون منزل از مناسبترین پوشش پاسیو بهره می گیرند .

در برخی،  ساختمان ها نور ساختمان از سقف پاسیو تامین می شود بنابراین سقف پاسیو باید دارای بازشویی باشد که از طریق آن به نظافت سقف رسیدگی شود.دو متریال مهم برای سقف پاسیو نورگیرپلی کربنات و نورگیر حبابی می باشد .پاسیو معمولا در اختیار دو یا یک نفر از ساکنین می باشد که برای جلوگیری از بوجود امدن مشکلات برای این افراد استفاده از سقف پاسیو مناسب می باشد.

بعضی از افراد به دنبال استفاده از ارزان ترین پوشش برای سقف پاسیو می باشند که مصالحی مانند ایرانیت و … با وجود هزینه کمتر جلوی نور را می گیرد واین مصالح  آبندی کامل نمی شود .

استفاده از پوشش پلی کربنات برای پوشش پاسیو تا 95 درصد از نور را برای ساکنین فراهم می کنند. پاسیو عبارت است از  فضاهای در  داخل ساختمان که برای تهویه و نورگیری  مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی از عواملی که منجر به افزایش فضای مسکونی شده و از این فضا بعنوان گلخانه ، اتاق بچه ، کتابخانه و … مورد استفاده می شود. در سال اخیر ا پلی کربنات بجای شیشه در صنعت ساختمان سازی برای پوشش سقف پاسیو و خانه های ویلایی و … کاربرد دارد .

ورق های پلی کربنات دارای طرح های زیبا یی برای پوشش پاسیو و حیاط خلوت و … بوده و در اندازه و و انواع گوناگونی تهیه می گردد. پوشش پلی کربنات دارای مزایایی می باشد که به مهمترین ان اشاره می کنیم:

در برابر عوامل  مختلف جوی چون تگرگ و طوفان دارای مقاومت بالایی می باشد در برابر ضربه از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. ورق پلی کربنات نسبت به شیشه وزن کمتری دارد. ورق پلی کربنات دارای خاصیت خود خاموشی می باشد به عبارتی اشتعال ناپذیر می باشد.

ورق پلی کربنات قابل شستشو می باشد و گردو غبار، دود با شستشوی ساده براحتی برطرف می گردد.

سقف کاذب حیاط خلوت غرب تهران

سقف کاذب حیاط خلوت غرب تهران

استفاده از پی وی سی در سقف کاذب حیاط خلوت  غرب تهران دارای مزایایی می باشد که از مهمترین این موارد می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • پی وی سی در برابر ضربه ها و ترک برداشتن ساختمان از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.
  • از تلف شدن انرژی تا حدود 40 درصد جلوگیری می کند.
  • در برابر نور و اشعه آفتاب از مقاومت مناسبی برخوردار می باشد.
  • فضایی آرام و زیبا برای افراد ایجاد میکند.
  • دربرابر حشراتی چون حشرات موذی غیر قابل نفوذ می باشد.
  • پی وی سی در برابر مکان های مرطوب مقاوم می باشد.
  • وزن آن سبک بوده و به صورت سریع نصب می گردد.
  • غیر قابل آتش سوزی و حریق می باشد.
  • طرح ها و رنگ های متنوعی را داراست.

سقف کششی یا سقف آسمان نما در سقف کاذب حیاط خلوت

سقف کاذب حیاط خلوت غرب تهران  آسمان نما از ایده های جدید در زمینه دکوراسیون داخلی می باشد که که از لحاظ بصری یک منظره ی طبیعی رو به آسمان را برای افراد بوجود می آورد.سقف آسمان نما ترکیبی از سقف کاذب مشبک می باشد که دارای بالاترین کیفیت تصویر بوده و این سقف کاملا ضد آب یا همان عایق مناسبی در برابر آب می باشد.

سقف کاذب متحرک دارای انواع مختلفی بوده که هرکدام دارای خواص مخصوصی می باشند برای مثال در سقف هایی که لوله یا رطوبت در ان وجود داشته باشد تایل روکش پی وی سی فویل دار استفاده می شود.

برای مکان هایی که فقط تزئینات سقف برایشان اهمیت دارد از تایل ساده که رنگ شده است استفاده می کنند .کاربرد AMF برای سقف های حرارتی  و صوتی که بصورت عایق می باشد کاربرد دارد.

بهترین نوع سقف کاذب حیاط خلوت غرب تهران نوع آکوستیک می باشد در برخی مکان ها که از سقف کاذب آکوستیک استفاده شده باید برای آن از تایل پانج دار استفاده شود که می توان از تایل منظم ،نامنظم و مربعی استفاده کرد.

تمام تلاش و کوشش مدیران در راستای کسب رضایت مشتری و انجام صادقانه تعهدات می باشد.

کارایی پوشش سقف پاسیو

اگر توجه کرده باشیم در بسیاری از خانه های مسکونی به خصوص خانه های ویلایی چند طبقه اکثر فضاها ی خالی پاسیو و همچنین حیات خلوط بلا استفاده می باشند و به دلیل استفاده از نور آنها بدون پوشش رها می گردند. اما امروزه در معماری های نوین با استفاده از پوشش سقف پاسیو و سقف استخر می توان بیشترین بهره را از این فضاها برد و حتی آنها را تبدیل به محیطی زیبا مانند گلخانه کرد. با استفاده از نورگیر کوپل (نورگیر حبابی) شرکت نورگیر سازان (پوشش ساز سابق) می توان علاوه بر اینکه پوشش سقف پاسیو و حیاط خلوت مناسب با آب بندی صد در صد ایجاد نمود ، می توان نور این فضا را نیز به طور کامل حفظ کرد.و از پاسیو و حیاط خلوت به عنوان آشپزخانه، اتاق مطالعه،اتاق بچه،گلخانه و …. استفاده کرد.


نور طبیعی آفتاب یکی از مواردی است که می توان برای روشن سازی فضای داخلی ساختمان ها و محیط های سرپوشیده استفاده کرد ، پوشش سقف پاسیو ابزاری است که این امکان را به شما می دهد تا در کنار تهویه مناسب هوای داخلی ساختمان ، از نور خورشید به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم استفاده کرد ، پوشش سقف پاسیو و نورگیر ها بیشتر در فضاهایی مانند گلخانه های ساختمانی کاربرد داشته و در طرح ها و رنگ های مختلفی موجود می باشند، معمولا برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی میتوان از پوشش سقف پاسیو حبابی ، نورگیر قوسدار ، پوشش سقف پاسیو پلی کربنات قوس دار و شیب دار استفاده کرد.
علاوه بر این از پوشش سقف پاسیو حبابی می توان به عنوان اتاق نیز استفاده کرد، طرح ها و رنگ های موجود در پوشش سقف پاسیو ، این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا با توجه به نوع رنگ بندی و دکوراسیون داخلی منزل ، بهترین و سازگارترین پوشش سقف پاسیو را انتخاب کرده و از آن استفاده کنند.
معمولا از پوشش سقف پاسیو برای استفاده بهینه از فضاهای غیر قابل استفاده در ساختمان ها مانند حیاط خلوت و.. بکار گرفته می شود.

پاسیو  قسمتی از فضای ساختمان است که از آن برای تامین نور کافی فضای داخل آپارتمان و نیز برای تهویه جریان هوا استفاده می شود و با توجه به ساختار معماری و قوانین شهرداری عموما مکانی بلااستفاده در نظر گرفته می شوند. اما با کمی درایت می توان با بکارگیری محصولات نوین ساختمانی مانند نورگیرهای حبابی از این فضا استفاده بهینه و مطلوب کرد.

پیشنهاد نخست سارین پوش کار برای چنین پروژه هایی (طبقه اول) استفاده از نورگیرهای حبابی با اکرولیک است. با تعبیه سیستم بازشو روی نورگیرهای سقفی امکان دسترسی به فضای بالای آنها (برای نظافت) و تهویه و تبادل جریان هوا به آسانی میسر می گردد. این نورگیرها روی سازه های فلزی پروفیل قرار گرفته و با اتصالات مخصوص نصب می گردندپیشنهاد دیگر جهت مسقف کردن چنین مکانهایی استفاده از ورقهای پلی کربنات است که در این صورت همه خواص و خصوصیات نورگیرهای اکرولیک را نخواهد داشت.

برای بستن سقف پاسیو از این نوع سقف استفاده می شود که هم از تابش نور جلوگیری نشود و هم از ریزش باران و برف و هم از گرد و غبار و غیره جلوگیری شود.

سقف پاسیوباید از جنس مرغوب ساخته شده تا در برابر آسیب های احتمالی مقاوم باشد و همچنین طراحی زیبا یکی از مهم ترین ارکان هر خانه است که شامل پاسیو نیز میشود و ظاهر دلچسب سقف باعث شادمانی تمامی افراد ساکن میشود.

سقف پاسیو می تواند در منزل و ساختمان ها بسیار کارآمد باشد و این نوع سقف را می توان از جمله مواردی دانست که بسیار به مصون ماندن خانه از آلودگی ها و ریزش ها و تابش مستقیم نور خورشید کمک می کند.

اجرای سقف پاسیوبه چه صورت است ؟

شرکت سارین پوش برای تمامی مشتریان عزیز برنامه ی بازدید و مشاوره ی رایگان را در اسراع وقت فراهم کرده برنامه ریزی و طراحی و آنالیز سقف پاسیو انجام می شود. مهندسان ما در حین ساخت پروژه همواره نظارگره ساخت سازه می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید.