سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

کارایی پوشش سقف پاسیو

اگر توجه کرده باشیم در بسیاری از خانه های مسکونی به خصوص خانه های ویلایی چند طبقه اکثر فضاها ی خالی پاسیو و همچنین حیات خلوط بلا استفاده می باشند و به دلیل استفاده از نور آنها بدون پوشش رها می گردند. اما امروزه در معماری های نوین با استفاده از پوشش سقف پاسیو و سقف استخر می توان بیشترین بهره را از این فضاها برد و حتی آنها را تبدیل به محیطی زیبا مانند گلخانه کرد. با استفاده از نورگیر کوپل (نورگیر حبابی) شرکت نورگیر سازان (پوشش ساز سابق) می توان علاوه بر اینکه پوشش سقف پاسیو و حیاط خلوت مناسب با آب بندی صد در صد ایجاد نمود ، می توان نور این فضا را نیز به طور کامل حفظ کرد.و از پاسیو و حیاط خلوت به عنوان آشپزخانه، اتاق مطالعه،اتاق بچه،گلخانه و …. استفاده کرد.


نور طبیعی آفتاب یکی از مواردی است که می توان برای روشن سازی فضای داخلی ساختمان ها و محیط های سرپوشیده استفاده کرد ، پوشش سقف پاسیو ابزاری است که این امکان را به شما می دهد تا در کنار تهویه مناسب هوای داخلی ساختمان ، از نور خورشید به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم استفاده کرد ، پوشش سقف پاسیو و نورگیر ها بیشتر در فضاهایی مانند گلخانه های ساختمانی کاربرد داشته و در طرح ها و رنگ های مختلفی موجود می باشند، معمولا برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی میتوان از پوشش سقف پاسیو حبابی ، نورگیر قوسدار ، پوشش سقف پاسیو پلی کربنات قوس دار و شیب دار استفاده کرد.
علاوه بر این از پوشش سقف پاسیو حبابی می توان به عنوان اتاق نیز استفاده کرد، طرح ها و رنگ های موجود در پوشش سقف پاسیو ، این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا با توجه به نوع رنگ بندی و دکوراسیون داخلی منزل ، بهترین و سازگارترین پوشش سقف پاسیو را انتخاب کرده و از آن استفاده کنند.
معمولا از پوشش سقف پاسیو برای استفاده بهینه از فضاهای غیر قابل استفاده در ساختمان ها مانند حیاط خلوت و.. بکار گرفته می شود.

پاسیو  قسمتی از فضای ساختمان است که از آن برای تامین نور کافی فضای داخل آپارتمان و نیز برای تهویه جریان هوا استفاده می شود و با توجه به ساختار معماری و قوانین شهرداری عموما مکانی بلااستفاده در نظر گرفته می شوند. اما با کمی درایت می توان با بکارگیری محصولات نوین ساختمانی مانند نورگیرهای حبابی از این فضا استفاده بهینه و مطلوب کرد.

پیشنهاد نخست سارین پوش کار برای چنین پروژه هایی (طبقه اول) استفاده از نورگیرهای حبابی با اکرولیک است. با تعبیه سیستم بازشو روی نورگیرهای سقفی امکان دسترسی به فضای بالای آنها (برای نظافت) و تهویه و تبادل جریان هوا به آسانی میسر می گردد. این نورگیرها روی سازه های فلزی پروفیل قرار گرفته و با اتصالات مخصوص نصب می گردندپیشنهاد دیگر جهت مسقف کردن چنین مکانهایی استفاده از ورقهای پلی کربنات است که در این صورت همه خواص و خصوصیات نورگیرهای اکرولیک را نخواهد داشت.

برای بستن سقف پاسیو از این نوع سقف استفاده می شود که هم از تابش نور جلوگیری نشود و هم از ریزش باران و برف و هم از گرد و غبار و غیره جلوگیری شود.

سقف پاسیوباید از جنس مرغوب ساخته شده تا در برابر آسیب های احتمالی مقاوم باشد و همچنین طراحی زیبا یکی از مهم ترین ارکان هر خانه است که شامل پاسیو نیز میشود و ظاهر دلچسب سقف باعث شادمانی تمامی افراد ساکن میشود.

سقف پاسیو می تواند در منزل و ساختمان ها بسیار کارآمد باشد و این نوع سقف را می توان از جمله مواردی دانست که بسیار به مصون ماندن خانه از آلودگی ها و ریزش ها و تابش مستقیم نور خورشید کمک می کند.

اجرای سقف پاسیوبه چه صورت است ؟

شرکت سارین پوش برای تمامی مشتریان عزیز برنامه ی بازدید و مشاوره ی رایگان را در اسراع وقت فراهم کرده برنامه ریزی و طراحی و آنالیز سقف پاسیو انجام می شود. مهندسان ما در حین ساخت پروژه همواره نظارگره ساخت سازه می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.