سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

سقف کاذب کناف و کاربرد سقف کاذب

سقف کاذب کناف نوعی سقف کاذب بوده که از پنل های گچی و غیر گچی پیش ساخته در آن استفاده می شود این سقف ها توسط پروفایل نورد شده به سقف سازه ای متصل می شود سقف کاذب کناف دارای کاربرد های زیادی در صنعت ساختمان می باشد.از جمله دلایل که منجر به کاربرد بیشتر این سقف شده است می توان به قیمت پایین و ارزان ، وزن سبک ، انعطاف پذیری بالا و نصب سریع ان اشاره کرد.از مزایای سقف کاذب کناف می توان به دسترسی آسان به پشت ، نصب چراغ روشنایی، قابل برداشت بودن ، تغییر دکور در آینده و … اشاره کرد. اجزای تشکیل دهنده  این سقف عبارتند از: آویزه ها ، پنل های گچی و غیر گچی ، بتونه و نوار تیپ، پیچ و لوازم اتصال به سقف اصلی ، پروفایل سرد نورد شده افقی اصلی و فرعی .  سقف کاذب کناف به دو دسته  تقسیم بندی می شود کناف با سقف کاذب ثابت و سقف های کاذب متحرک که سقف های کاذب ثابت خود به دو دسته :

سقف کاذب ساده(یکپارچه ) :عبارت است از نصب پنل های گچی بصورت مسطح و ساده . در این گونه سقف ها هیچ درزی وجود نداشته و بعد از نصب باید رنگ آمیزی شوند این سقف دارای وزن سبکی بوده و جایگزین مناسبی برای برخی از سقف ها می باشد.

سقف کاذب دکوراتیوو طرح دار : عبارت است از سقف هایی با طرح های خاص و سقف کاذب باکس ساده حاشیه ، سقف کاذب تونلی، سقف کاذب منحنی ، سقف کاذب قوسی، سقف کاذب گنبدی و … را شامل می شود.

کاربر سقف کاذب کناف

  • به عنوان پوششی ضد حریق و دارای مقاومت دربرابر حریق
  • زیبا سازی ساختمان اداری و مسکونی و…
  • اجرای نورمخفی
  • دیوارو تیغه جداکننده
  • پوششی برای عبور تاسیسات
  • استفاده از سقف کاذب کناف ضد آب برای محیط های مرطوب

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.