سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف حیاط خلوت

پوشش سقف حیاط خلوت: امروزه با زندگی های آپارتمانی شما می توانید با اجرای سقف پاسیو و یا سقف حیاط خلوت یا سقف نورگیر حبابی ، فضایی متفاوت و جدا از سبک آپارتمانی برای خود ایجاد کنید .

سقف حیاط خلوت

پوشش سقف حیاط خلوت یا سقف پاسیو از چند جهت لازم و ضروری به نظر می رسد و به همان اندازه که پوشش سقف حیاط خلوت مهم می باشد ، نحوه و نوع پوشش سقف نیز به همان انداره و یا شاید بیشتر از آن مهم می باشد. پوشش سقف حیاط خلوت در آپارتمانها می تواند روی طبقه همکف یا روی سقف حیاط خلوت آخرین طبقه که تحت عنوان پوشش نورگیر سا ختمان می با شد ، اجرا گردد.

حیاط خلوت به علت باز بودن و ارتباط مستقیم با فضای بیرون در معرض مستقیم بارش برف و باران و گرد و خاک ناشی از باد و طوفان می باشد ، از این رو این قسمت ساختمان همواره محل تجمع گرد و خاک و آشغال می باشد پوشش سقف حیاط خلوت از روی طبقه همکف و یا از روی آخرین طبقه می تواند به عنوان محافظ در تمیز نگه داشتن حیاط خلوت بسیار میسر باشد سقف حیاط خلوت با نورگیر حبابی ، بهترین گزینه پوشش سقف حیاط خلوت طبقه همکف میباشد و برای پو شش پشت بام می توان از ورق پلی کربنات نیز استفاده کرد.

مشخصات عمومی نورگیرهای حبابی جهت پوشش سقف حیاط خلوت

– استحکام کافی در مقابل ضربات ( مقاوم در برابر ضربات تا 10 برابر شیشه).

– عایق رطوبتی 100 % در برابر عوامل جوی مانند برف و باران.

– عایق صوتی مناسب با استفاده از نوع حباب دو جداره جهت صرفه جویی در انرژی و جلوگیری از اتلاف دم.ا

– تنوع رنگ جهت تامین سلیقه گوناگون مشتریان به انواع نورگیر مات و شفاف و رنگی.

– استفاده از بازشو در نورگیرها از زاویه 0 تا 180 درجه توسط یک جک دستی و دسته ی جک جهت تهویه هوا، دسترسی به سطح بیرونی نورگیر حبابی جهت نظافت و تعمیرات احتمالی .

– نورگیرها از دو قسمت پایه از جنس فایبرگلاس مسلح و حباب از جنس ورق اکرولیک که توسط پیچ و مهره به پایه نصب می گردد تشکیل می شوند.

مقاوم در برابر اشعه. آفتاب به دلیل وجود مواد ضد – در ورق های اکرولیک

پوشش سقف حیاط خلوت یا پوشش پاسیو همچنین می تواند مانند عایقی عمل کند که جلوی هدر رفتن انرژی گرمائی و سرمائی را بگیرد زیرا حیاط خلوت بعلت مشرف بودن پنجره ها به آن یکی از قسمت های پرت انرژی ، از آنجا می باشد

 پوشش سقف متحرک حیاط خلوت با نورگیرهای حبابی که توسط تیم تخصصی ما تولید و نصب می گردد دارای گارانتی  شرکتی بوده که شامل آببندی و  شکستن حباب ها می باشد این سقف ها در عین عبور نور طبیعی از آنها مانع دید از طبقات بالایی میشود همچنین این سقف ها از مقاومت بسیار مناسبی در مقابل اثرات جوی و ضربه دارند ضمنا در مقابل آتش مقاوم بوده نمی سوزند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.