سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

سایبان برقی | سقف حیاط خلوت | سقف کاذب حیاط خلوت

تعریف سایبان : سایبان یک روکش ثانوی می باشد  که به قسمت خارجی دیواره‌های یک ساختمان وصل می‌شود سایه‌بان برای اولین بار در تمدن مصر و سوریه استفاده شد. از سایه‌بان  اولین بار با نام حصیرهای بافته یاد می‌کردند.

انواع سایبان

سایبان دستی:  که با دست تنظیم می‌کنند.هزینه سایبان دستی کمتر از سایبان برقی می باشد.

سایبان برقی : که با جریان الکتریکی کار می‌کنند. سایه‌بان‌های برقی، فاقد تکیه‌گاه عمودی می باشد و  بازوهای افقی  سایبان برقی قابلیت جمع شدن دارند و باعث ایجاد سایه مطلوبی می‌شود. موتور الکتریکی سایبان  در میله گرداننده سایه‌بان  مخفیمی باشد. . باز و بسته شدن بازوهای سایه‌بان با استفاده از  یک سوییچ که بر روی دیوار قرار دارد انجام می گیرد.سایه‌بان‌های برقی دارای انواع مختلفی چون  پارچه، آلومینیوم، ورقهای  پلی کربنات موجدار و غیره می باشدسایبان های جدید وجود دارند که در مقابل   بادهای شدید مانع اسیب سایبان شده و دارای سنسور باد هستند که در مواقع ضروری، سایه‌بان را جمع کنند.

انواع سایبان برقی

  • سایبان برقی آلومینیمی :مناسب ساختمان مسکونی
  • سایبان برقی بالابر: موقت و قابل حمل
  • سایبان جمع شدنی: محبوب ایالات متحده
  • سایبان سایه دار: دارای سایه نیمه افقی
  • سایبان پیشران: منطبق بر حیاط و نور خان ها و ارزان بودن
  • سقف پلی کربنات متحرک

کاربرد سایبان برقی

در آلاچیق و تراس ،پارک ها ، هتل ها ،  رستورانها ، ورودی فروشگاه ها و ویترین ها برای مانع شدن از تابش مستقیم نور آفتاب و  برای آسان شدن رفت و آمد و دیدار مشتری ها در روزهای بارانی قابل نصب است در منزل نیز برای استفاده از هوای عالی بیرون از منزل می توان  بهره برد. در منازلی که پارکینگ وجود ندارد از سایبان برقی در حیاط به عنوان پارکینگ استفاده میشود. از مزایای سایبان برقی  شرکت سارین پوش می توان به خنک کردندر فصل  تابستان و جلوگیری از بارش مستقیم برف و باران در زمستان اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.