سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

مشخصات نورگیر حبابی برای پوشش سقف حیاط خلوت

مشخصات نورگیر حبابی برای پوشش سقف حیاط خلوت

نورگیر حبابی از جمله پوشش های سقفی برای پوشش سقف حیاط خلوت می باشد و قابلیت نصب در فضاهای مختلف را داراست این پوشش دارای ویژگی قابلیت نصب بصورت متحرک را داراست.

نورگیر حبابی دارای دو بخش می باشد بخش اول مربوط به فایبر گلاس و بخش دوم مربوط به حباب اکرولیک می باشد.

در گذشته از نورگیر های سنتی چون شیشه استفاده می شد ولی بدلیل خطرات ناشی از شیشه این رو ش به تدریج جای خود را به نورگیر های دوجداره دادند این نورگیر ها چندین برابر شیشه روزانه نورتامین می کنند.

نورگیر ها داری مشخصاتی می باشند که به چند مورد ان اشاره می کنیم : نورگیرها تا ۱۰ برابر شیشه در مقابل ضربات دارای مقاومت هستند .در برابر بارش و برف تا ۱۰۰ درصد عایق رطوبتی دارند .عایق مناسبی جهت جلوگیری و ممانعت از تلف شدن گرما هستند و…

نورگیر ها در همه مکان هایی که به آب بندی و نور نیاز دارند کاربرد دارد چون حیاط خلوت ، پاسیو ، آشپزخانه ، استخر ، هتل ها و … کاربرد دارد.

نورگیر بازشو: نورگیر باز شو دارای قابلیت باز و بسته شدن از ۰ تا ۱۸۰ درجه را دارند  باز شدن حباب منجر به تهویه و رفت و برگشت هوای داخل حیاط خلوت می شود و امکان نظارت  بر روی حباب برای افراد امکان پذیر می شود. باز و بسته شدن حباب ها توسط جک دستی انجام می گیرد . نورگیر بازشو از دو قسمت پایه نورگیر و حباب نورگیر تشکیل شده است.

در قسمت حبابی نورگیر از ورق اکرلیک های ۳ میلی که در برابر بارش باران و برف و همچنین رطوبت عایق خوبی است و زیبایی خاصی به نمای ساختمان می دهند استفاده میشود.

نورگیر دو جداره: نورگیر دوجداره مانع از اتلاف دما و حرارت  به عبارتی باعث صرفه جوی در انرژی می شود. نورگیر دوجداره با ایجاد دولایه ی  ورق اکرولیک در قسمت حباب نورگیر های کوپل علاوه بر ایجاد ضریب امنیتی بالا در برابر ضربه نسبت به تبادل حرارت و صدا نفوذ ناپذیر تر شده و همچنین عبور نور از روزنه نورگیر را کاهش نمیدهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.