سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

پوشش سقف پاسیو ,پوشش سقف حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی,سقف کاذب پاسیو,سقف کاذب حیاط خلوت,پوشش سقف حبابی

ورق پلکسی گلاس , سقف کاذب پاسیو

ورق پلی گلاس و سقف کاذب پاسیو


مشخصات ورق پلکسی گلاس:

معمولا این ورق ها با نام  پلکسی گلاس شناخته می شوند.پلکسی گلاس نوعی پلاستیک می باشد که ظاهری بسیار شفاف و شبیه به شیشه دارد.جنس پلکسی گلاس از نوعی پلی کربنات شفاف می باشد که نوعی پلیمر است.از دیگر ویژگی های پلکسی، مقاومت زیاد آن نسبت به شیشه است. پلکسی گلاس به صورت صفحاتی با ابعاد ۲/۱ × ۸/۱ متر به بازار ارائه میشود پلکسی گلاس در دو نوع مات و شفاف تولید میشود.

ورق های آکریلیک با نام تجاری پلکسی گلاس:

1- این ورق ها را می توان به عنوان عایق های صوتی و حرارتی نیز استفاده کرد زیرا میزان تبادل حرارت بین این ورق ها و محیط تقریباُ 10% از شیشه کمتر است.
2- از مهمترین ومحکمترین پلیمرهای شفاف می باشد که مقاومتی در حدود 5 برابر شیشه هم ضخامت خود را دارد و برخلاف شیشه از خاصیت انعطاف پذیری بیشتری برخوردار است.
3- این ورق ها به دلیل سبکی و ثبات رنگ و مقاومت در برابر عوامل جوی مانند اشعه خورشید و عوامل شیمیایی مانند اسیدها و روغن ها و انواع پاک کننده های خانگی جایگزین مناسبی برای شیشیه در صنعت و ساختمان می باشد.
کاربرد ها
سطح براق وصیقلی و قابلیت گذردهی نور باعث ایجاد محیط های زیبا و متنوع در محیط های مورد استفاده می شود از جمله موارد استفاده می توان موارد ذیل را نام برد:
نورگیر و پنجره ساختمان ها- سقف های کاذب- تابلو های تبلیغاتی – پارتیشن بندی –ساخت پاسیو و حمام وکابینت آشپزخانه – آکواریوم – باجه های تلفن و هزاران کاربرد دیگر.
ویژگیها
این ورق ها به دلیل خواص مکانیکی خاص در برابر تغییرات دمایی محیط و در برابر باران و تگرگ مقاوم بوده و نسبت به شیشه های معمولی از درصد جذب رطوبت کمتری برخوردار هستند و در برابر شوک های حرارتی نسبت به شیشه مقاومتر و در صورت شکستگی دارای سطح تیز و برنده نمی باشد و در نتیجه باعث جراحت نمی شود.
مقاومت بالایی در برابر اشعه ماوراء بنفش دارد واز شفافیت  آن کم نمی شود

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.